همشهری آنلاین: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان جنایت بزدلانه عناصر کوردل تکفیری را که به شهادت سه عضو تیم خبری« المنار» شبکه مقاومت لبنان منجر شد، بشدت محکوم کرد.

شبکه المنار

به گزارش ایرنا،در بیانیه دفتر رسانه‌ای سفارت ایران در بیروت آمده است که این جنایت زشت تروریست‌های تکفیری در خدمت دشمن صهیونیستی و با هدف ساکت کردن صدای حق و حقیقت صورت گرفت اما این صدا همچنان از طریق المنار شبکه مقاومت و جهاد که همواره پرچم دفاع از قضایای عربی و اسلامی را برافراشته نگه داشته است، رساترشنیده خواهد شد.

سفارت ایران در لبنان شهادت سه عضو تیم خبری المنار را به « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و سید مقاومت ، کارکنان شبکه المنار، وزارت اطلاع رسانی لبنان ، خانواده معزز شهدا و ملت پرافتخار لبنان تبریک و تسلیت گفته است.

« غضنفر رکن آبادی » سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در گفت وگو با شبکه المنار این جنایت را محکوم کرد و شهادت سه عضو تیم خبری المنار را به سید مقاومت ، کارکنان المنار و خانواده شهدا و اصحاب رسانه تسلیت گفت.

تروریست های مسلح عصر روز دوشنبه با حمله به تیم خبری شبکه لبنانی «المنار» در نزدیک شهر معلولای سوریه « حمزه الحاج حسن» خبرنگار ، « محمد منتش» تصویربردار و« حلیم علوه» مسئول فنی این تیم را به شهادت رساندند.

در این حمله دو عضو دیگر تیم خبری المنار زخمی شده اند.

شبکه المنار اعلام کرد که تیم خبری این شبکه هنگام پوشش عملیات ارتش سوریه در بازپس گیری شهرک تاریخی معلولا در نزدیکی این شهرک هدف تروریست های مسلح قرار گرفته است.

تروریست‌های تکفیری در حالی به روی خودروی حامل تیم خبری شبکه المنار آتش گشوده‌اند که برروی این خودرو آرم‌هایی که نشان می داد متعلق به یک رسانه است، نصب شده بود و به وضوح مشخص بوده است.

ارتش سوریه روز دوشنبه در یک عملیات برق آسا شهر معلولا را از اشغال تروریست های تکفیری آزاد کرد.

شهید الحاج حسن قبل از شهادت در صفحه خود در فیس‌بوک نوشت که « به برکت خون شهدا و عزم رزمندگان امشب را در هتل السفیر شهر معلولا خواهیم بود».

کد خبر 256051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز