سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی عطشانی از اکران فیلم سینمایی «نقش نگار» بدون هیچ‌گونه ممیزی خبر داد.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر، علی عطشانی کارگردان سینما با بیان این که «نقش نگار» به زودی در سینماهای کشور اکران خواهد شد گفت: پروانه نمایش این فیلم سینمایی قبل از عید صادر شد و ما پخش فیلم را به داریوش بابائیان واگذار کردیم زیرا بابائیان جزو پخش‌کننده‌هایی است که به خوبی می‌داند در چه زمانی یک فیلم سینمایی را اکران کند.

وی با تاکید بر این که این فیلم که به برخی دلایل امکان حضور در جشنواره فیلم فجر را نداشت بدون هیچگونه ممیزی اکران می‌شود، توضیح داد: با توجه به اینکه «نقش نگار» نسبت به فیلم‌های دیگر شرایط خاصی دارد و بی شک مردم از این فیلم استقبال خواهند کرد، به همین دلیل باید زمان مناسبی برای اکران این فیلم سینمایی فراهم شود.

کارگردان فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» ادامه داد: هرچند نمایش این فیلم سینمایی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر امکان پذیر نشد، اما حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و محمد احسانی معاون آثار سینمایی و سمعی و بصری پیگیری بسیاری برای اکران این فیلم سینمایی کردند که من همین جا از این دو به عنوان متولیان سینمای ایران تشکر می‌کنم.

عطشانی در پایان تاکید کرد: متاسفانه این روزها بسیاری از رسانه ها اخباری را به نقل از من منتشر می‌کنند، این درحالی است که مدتها است کمتر با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنم و هیچ کدام از اخبار منتشر شده از سوی من نبوده است.

ناصر ملک مطیعی و بهرام رادان، آتیلا پسیانی و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران این فیلم به کارگردانی علی عطشانی سینمایی هستند.

عطشانی ساخت «آقای الف» را به عنوان نخستین فیلم سه بعدی ایرانی در کارنامه خود دارد.

کد خبر 255992
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز