دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

گروه حوادث: مرد شیاد خود را مأمور دولت یا ارگان‌های نظامی معرفی می‌کرد و به بهانه دریافت وام، آزادکردن زندانی، تخفیف در مجوز ساخت و اعطای نمایندگی از طعمه‌هایش کلاهبرداری می‌کرد.

متهم

این مرد با شکایت مردی در شهریار تحت تعقیب پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت. شاکی به مأموران گفت که مردی با معرفی خود به‌عنوان مأمور دولت به وی وعده داده که برایش مجوز تخفیف در ساخت آپارتمان خواهد گرفت و با این ترفند بیش از 10میلیون تومان از او گرفته و پس از آن ناپدید شده است. با این شکایت، مرد کلاهبردار تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و درحالی‌که هنوز ردی از او به‌دست نیامده بود، افراد دیگری نیز با مراجعه به پلیس از او شکایت کردند.

شاکیان مدعی بودند که متهم با نشان‌دادن دستبند و انواع کارت‌های شناسایی از نهادهای کشوری و لشکری، آنها را فریب داده و پس از جلب اعتمادشان دست به کلاهبرداری از آنها زده است.سرهنگ خدادادی، رئیس پلیس غرب استان تهران با بیان این خبر گفت: متهم در منطقه فردیس شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به کلاهبرداری از 15نفر اعتراف کرد و مدعی تا‌کنون بیش از 100میلیون تومان از طعمه‌هایش به جیب زده است. وی افزود: قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره او را در روزنامه‌ها صادرکرده و شاکیان احتمالی می‌توانند برای شکایت از وی به پلیس آگاهی غرب استان تهران واقع در شهرک اداری شهرستان شهریار مراجعه کنند.

کد خبر 255933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز