همشهری آنلاین: بایرن مونیخ به نیمه نهایی رسید. بارسلونا از دور مسابقات حذف شد.

Koke

چهارشنبه شب (20 فروردین) و در دومین شب از رقابت‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا دو دیدار انجام شد که طی آن بارسلونا با منچستر یونایتد، و اتلتیکو مادرید با بارسلونا مصاف داد.

در یکی از این دیدارهای بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد منچستر یونایتد گذشته و برای هشتمین بار در بین چهار تیم برتر قاره سبز قرار بگیرد. حالا بایرن می‌تواند به تکرار قهرمانی فصل قبل امید بیشتری داشته باشد.

تک گل منچستر را اورا در دقیقه 57 روی پاس والنسیا وارد دروازه نویر کرد و گل‌های بایرن را مانژوکیچ (59)، توماس مولر (68) و آرین روبن (76) به ثمر رساندند.

بایرن-منچستر

اما در دیگر بازی این شب دو تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید و بارسلونا باهم روبرو شدند. در این دیدار اتلتیکو که ستاره خود، دیگو کاستا را هم در اختیار نداشت در ورزشگاه خانگی ویسنته کالدرون با یک گل حریف پرآوازه خود را مغلوب کرد تا با توجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت در نیوکمپ، تیم صعودکننده به نیمه نهایی باشد. تک گل اتلتیکو را کوکه وارد دروازه آبی‌اناری‌ها کرد.

بدین ترتیب و براساس قرعه‌کشی انجام شده، در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بایرن مونیخ با رئال مادرید، و اتلتیکو مادرید با چلسی دیدار خواهند کرد.

 

کد خبر 255583
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز