همشهری آنلاین: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدوین بسته نظارتی ویژه فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: این بسته نظارتی با تمرکز بر کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم تدوین و به ستاد هدفمندی یارانه‌ها ارائه شده است.

یارانه

به گزارش پایگاه رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت، جواد تقوی با اعلام این خبر گفت: در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، مجموعه دستگاه‌های اقتصادی کشور برنامه‌هایی را تدوین کرده‌اند. سازمان حمایت نیز در قالب بسته نظارتی و کنترل بازار، برنامه عملیاتی خود را تهیه و به ستاد هدفمندی یارانه‌ها ارائه کرده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امیدواریم این بسته در زمان خود که دولت تشخیص دهد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرایی کند، پیاده‌سازی شود.

وی از تمرکز نظارتی بر کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و تصریح کرد: تمرکز این بسته بر کالاهای خاصی در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خواهد بود که شامل کالاهای اساسی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر، نان و سایر اقلام دیگر است.

به گفته تقوی، در این زمان تکیه وزارت صنعت، معدن و تجارت بر این است که مردم در فاز دوم با فضای آرامی در بازار مواجه شوند و فشار اضافی به آنها تحمیل نشود.

کد خبر 254766
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز