همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، کلام: "ما ایستاده ایم" را به جهانیان ثابت کردند.

نیروی هوایی ارتش

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام در بازدید از نمایشگاه پایگاه هوایی دزفول در جمع زائران راهیان نور ضمن بیان خاطراتی از شهدای نیروی هوایی ارتش یاد و خاطره شهیدان خلبان صالحی و محمدحاجی را گرامی داشته و افزود: اقتدار امروز ما مرهون خون پاک شهیدانی است که بی ادعا و بی ریا جان خود را نثار حضرت حق کردند. در ادامه امیر گلفام ضمن بازدید از نحوه روایتگری راویان و تشریح عملیات ها برای زائران توصیه‌هایی را به مسئولین داشتند.

نمایشگاه هوایی دزفول تا پایان اردوهای راهیان نور با همت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده بازدید علاقه مندان راه ایثار و شهادت است.

پیروزی های دوران دفاع مقدس ثمره حرکت شهدا در سایه ولایت

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یادمان‌های و نمایشگاه‌های مناطق عملیاتی جنوب در قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و آرزوی موفیقت و پیشرفت برای ملت ایران اسلامی گفت از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و کوتاه شدن دست استکبار جهانی از منابع این آب و خاک و پس از آن تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، دشمن برای به زانو در آوردن این ملت از هیچ کاری فروگذار نکرد. دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و تحریم های این ملت شاید به نظر آنان سدی برای جلوگیری از پیشرفت این ملت بود ولی در واقع پلی بود برای پیشرفت و ارتقای این ملت.

وی افزود: باید در سال جدید با عزم ملی و مدیریت جهادی در مقوله فرهنگ و اقتصاد چنان حرکت کنیم که به قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی دست پیدا کنیم.

آل هاشم در پایان ایشان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران حماسه و دفاع، پیروزی‌های دوران دفاع مقدس ثمره حرکت شهدا در سایه ولایت دانسته و آنان با این حرکت راه را برای آیندگان ترسیم کردند.

کد خبر 254037
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز