همشهری آنلاین: دولت چین تصاویر ماهواره‌ای جدید در ارتباط با هواپیمای مالزی دریافت کرده است. چین به زودی بیانیه‌ای را درباره بقایای احتمالی جدید از هواپیمای ناپدید شده مالزی منتشر خواهد کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر حمل و نقل مالزی اعلام کرد دولت چین تصاویر ماهواره‌ای جدید از بقایای احتمالی هواپیمای ناپدید شده مالزی دریافت کرده است.

مالزی روز شنبه همچنین اعلام کرد چین به زودی بیانیه‌ای را درباره بقایای احتمالی جدید از هواپیمای ناپدید شده مالزی منتشر خواهد کرد.

مورد مشکوکی در مکالمه خلبان هواپیمای مالزی مشاهده نشده است

هشام الدین حسین، وزیر حمل و نقل مالزی اعلام کرد: ماموران تحقیق هیچ مورد مشکوکی را در مکالمه خلبان هواپیمای مفقود شده خطوط هوایی این کشور با برج مراقبت پیش از مفقود شدن این هواپیما طی دو هفته گذشته پیدا نکرده‌اند.

Malaysia Airlines Flight ۳۷۰

هشام الدین حسین گفت: دولت این کشور نمی تواند نسخه این مکالمه را منتشر کند.

وزیر حمل و نقل مالزی افزود :با این حال من می توانم تایید کنم که در نسخه مکالمه میان خلبان هواپیما و برج مراقبت هیچ مورد غیر عادی مشاهده نشده است.

خشم خانواده های مسافران هواپیمای مالزیایی ازعملکرد دولت

خانواده های مسافران چینی هواپیمای ناپدید شده شرکت مالزی ایرلاینز بار دیگر در دیدار با مسئولان مالزی در پکن به شدت خشم خود را از تعلل مالزی در حل معمای این هواپیما به نمایش گذاشتند.

خشم و عصبانیت این افراد به حدی بود که ماموران پلیس برای جلوگیری از بروز اقدامات خشونت آمیز مجبور به مداخله شدند.

جلسه دیدار خانواده های مسافران چینی با مسئولان مالزی در هتلی در پکن انجام گرفت و به صحنه شیون و زاری و دشنام و ناسزاگویی تبدیل شد.

خانواده های چینی متقاعد شده اند کوالالامپور از همان ابتدا مسائلی را درباره هواپیمای مفقود شده از آن ها پنهان نگهداشته است.

افراد حاضر در این جلسه شعار می دادند: " دولت مالزی به ما حقیقت را بگو و عزیزانمان را به ما بازگردان."

آن ها تاکید داشتند دولت مالزی دروغ می گوید؛ جرات رویارویی با آن‌ها را ندارد.

153 چینی بخش اعظم مسافران بوئینگ 777 مالزی ایرلاینز را تشکیل می دادند که روز هشتم مارس کوالالامپو را به مقصد پکن ترک کرد و بعد از آن که از صفحه رادارهای کشوری محو شد هنوز هیچ نشان و ردی از آن پیدا نشده است.

کد خبر 253793
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز