همشهری آنلاین: راهنمای گردشگری مجازی سه‌بعدی تخت جمشید و پاسارگاد در گوشی همراه مسافران نوروزی نصب می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: با توجه به افزایش روزافزون اپلیکیشن‌های گوشی همراه در سطح جهان، نرم ‌افزارهای بسیاری در زمینه‌های گوناگون در داخل کشور ساخته شده‌اند که یکی از این نرم‌افزارها که توانسته با توجه به کیفیت و دقت در پژوهش، مهر تأیید پایگاه میراث جهانی پارسه پاسارگاد را بگیرد، تور مجازی سه‌بعدی تخت جمشید است.

نسخه اندروید تور مجازی سه‌بعدی تخت جمشید و تور مجازی سه‌بعدی پاسارگاد، با قابلیت نصب بر روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید، دارای اطلاعات کامل صوتی و متنی در مورد کاخ‌های مختلف این مجموعه‌ها است.

آقای بهادری پور افزود‌: این نرم‌افزار با توجه به بازسازی مکان‌های باستانی تخت جمشید و پاسارگاد مطابق با آنچه در زمان حیات امپراطوری هخامنشیان وجود داشته است ، این امکان را برای گردشگرانی که نرم‌افزار مورد نظر را بر روی گوشی‌های همراه خود نصب کرده‌اند، فراهم می‌کند که حین گردش و بازدید در مجموعه تاریخی تخت جمشید و پاسارگاد از راهنمای کاملی مجهز به اطلاعات صوتی و متنی برخوردار باشند.

در ورودی مجموعه تخت جمشید، غرفه‌ای به منظور دسترسی گردشگران و مسافران به نرم‌افزار گردش مجازی سه‌بعدی تخت جمشید تعبیه شده است.نوروز

همچنین علاقمندان به نصب این نرم‌افزار، برای دانلود می‌توانند به سایت www.i3dsoft.ir مراجعه کنند.

کد خبر 253735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز