همشهری آنلاین: مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران از آماده باش تمامی بیمارستان‌ها و واحدهای اورژانس مراکز درمانی تابعه این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

اورژانس

به گزارش ایسنا، دکتر سید علی جمالیان با بیان این خبر گفت: تمامی بیمارستان‌ها و واحدهای اورژانس مراکز درمانی تابعه این اداره کل در ایام تعطیلات نوروز به صورت آماده باش کامل در خدمت شهروندان، بیمه شدگان و بیماران مراجعه‌کننده خواهند بود و کلیه خدمات درمانی در این ایام همانند روزهای عادی ارائه خواهد شد.

مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران اضافه کرد: به منظور رفاه و سلامتی بیمه‌شدگان و شهروندان در ایام نوروز، اداره کل درمان استان تهران اقدامات ویژه‌ای را در راستای آماده باش بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه در نظر گرفته است.

جمالیان با اشاره به برقراری کشیک نوروزی توسط روسا و مدیران واحدهای درمانی تابعه گفت: در این ایام به طور مستمر از روزهای پایانی اسفند 92 تا 16 فروردین سال آینده درتیم‌های دو نفره و سه نفره از بیمارستان‌ها و واحدهای اورژانس مراکز درمانی تابعه بازدید به عمل می‌آید.

وی از آماده باش و حضور تیم درمانی متشکل از پزشک و پرستار در تمامی واحدهای اورژانسی مراکز درمانی تابعه در ایام تعطیلات نوروزی به منظور رفاه حال شهروندان و درمان بیماران خبر داد و افزود: اداره کل درمان استان تهران در ایام تعطیلات نوروزی با 11 بیمارستان، دو دی کلینیک و 25 کلینیک تابعه اداره کل درمان استان تهران به صورت آماده باش در خدمت بیمه‌شدگان و مراجعین محترم فعال است که در این ایام بازدید کامل از آنها بعمل می آید، همچنین اورژانس بعضی از بیمارستان‌ها به صورت خاص و به صورت شبانه‌روزی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

کد خبر 253611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز