همشهری آنلاین: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: چند سالی است که آموزش و پرورش، تولید پیک‌های شادی را به شکل متمرکز انجام نمی‌دهد و برخی از مراکز آموزش خصوصی اقدام به تولید مجموعه‌هایی کردند و آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش، علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، در خصوص برنامه‌های نوروزی دانش‌آموزان افزود: برنامه‌های نوروزی شامل تکالیف دانش‌آموزان است که با توجه به غیرمتمرکز شدن و مشارکت بخش خصوصی در تولید تکالیف نوروزی، مدارس خودشان اداره خواهند کرد و آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: این نوع فعالیت‌ها متناسب با شرایط ایام تعطیلات نوروز است که دانش‌آموزان معمولاً در سفر یا در منزل هستند و تکالیف نیز برای همین ایام و متناسب با شرایط آن تهیه خواهد شد.

زرافشان درباره مشارکت بخش خصوصی در تولید تکالیف نوروزی ادامه داد: چند سالی است که آموزش و پرورش کار تولید پیک‌های شادی را به شکل متمرکز انجام نمی‌دهد و برخی از مراکز آموزش خصوصی با مجوز وزارت آموزش و پرورش اقدام به تولید مجموعه‌هایی نموده و آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

کد خبر 253192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز