همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش با بیان این که حربه دشمن کنار گذاشتن سلاح توسط ملت ایران است گفت: در این زمینه هوشیارانه عمل می کنیم و به دشمن اعتماد نداشته و نداریم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشگر ˈ عطاالله صالحیˈ در همایش سراسری روحانیون ارتش جمهوری اسلامی،افزود: در راستای خنثی کردن حربه های دشمن اجازه نمی دهیم کلام فرمانده معظم کل قوا روی زمین بماند و بر این اساس در زمینه آمادگی های نظامی ، قائل به غفلت و راحت باش نیستیم.

سرلشگر صالحی با بیان این که ما باید بدانیم که دشمن، دشمن است و قابل اعتماد نیست، اظهارداشت: استکبار همواره با نقشه پیش می رود و امروز قصدش از آرام جلوه دادن روابط این است که ملت ما دست از آرمان های انقلابی خود بردارد.

وی در ادامه به اهمیت دشمن شناسی پرداخت و تصریح کرد: دشمن می خواهد اثبات کند که با ما مهربان است و برخی هم در داخل دانسته و یا ندانسته در این راستا گام برمی دارند که البته موضع ما در این زمینه کاملا روشن است و به دشمن اعتماد نداریم.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: قصد استکبار در این برهه از زمان این است که جمهوری اسلامی ایران را آرام کند تا ملت ما از آرمان های خود دست بردارند.

سرلشگر صالحی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری در خصوص نگرانی درباره مسایل فرهنگی، گفت: تلاش برای رفع نگرانی های فرهنگی موجود در جامعه وظیفه خطیر همه دستگاه ها است.

وی اضافه کرد: سیره ایثار و جهاد که جزو فرهنگ انقلاب اسلامی است باید به مدار خود بازگردد و جایش را به چیز دیگری ندهد.

سرلشگر صالحی خطاب به روحانیون شرکت کننده در همایش سراسری روحانیون ارتش، اظهارداشت: شما در بستری هستید که در هماهنگی با فرماندهان میتوانید در زمینه اخلاق رفتاری ، حرکتی عملی انجام دهید.

وی افزود: مطمئن باشید مادامی که فرماندهان، روحانیون و حفاظت اطلاعات دست در دست هم بدهند، در مسیر هدایت و تعالی پیش خواهیم رفت.

سرلشگر صالحی در ادامه با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه و تقارن آن با تعطیلات عید نوروز گفت: بستر مهم فرهنگی ما بستر فاطمی است و اگر بتوانیم قدرت هدایت معنوی را در آستانه شادی ها با آن فرهنگ متعالی جا بیندازیم تا به عنوان امری حاشیه ای قرار نگیرد، حرکتی بزرگ انجام داده ایم لذا اگر کسی می خواهد قدرت خود را نشان دهد، باید فرهنگ فاطمی را جا بیندازد.

کد خبر 252492
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز