همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان جهان اسلام امروز منتظر شنیدن فرمان رهبری برای آزادی قدس شریف هستند.

محمدرضا نقدی

به گزارش فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای حاضر در رزمایش الی بیت‌المقدس در اردوگاه قدس سمنان، اظهار کرد: برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در حقیقت تبلور آمادگی نظامی بسیجیان است و یکی از نمونه‌های کار جهادی بسیج محسوب می‌شود.

وی گفت: بسیج امروز فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه فرهنگی، فضای مجازی و رسانه دارد و همه اینها نشان می‌دهد که بسیج تا چه حد آماده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز جهان استکبار از شرق تا غرب عالم در حال جنگ و خونریزی بوده و ظلم و ستم در حق مردم جهان در برهه کنونی به نهایت خود رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: جهان استکبار تجاوزات بی‌حد و حصر خود را در سراسر جهان رواج داده است تا بتواند بدین وسیله در سایه زور، حاکمیت پلید و منحوس خود را بر جهان ادامه دهد.

نقدی با بیان اینکه آمریکا امروز با کشتار مسلمانان در سراسر جهان تلاش می‌کند تا بتواند سیطره خود را بر دنیای کنونی حفظ کند، افزود: امروز جهان استکبار در هر نقطه‌ای از عالم با بهانه‌های واهی به کشتار مسلمانان می‌پردازد و در تایلند و میانمار به بهانه‌های غیرقابل قبول مسلمانان در حال قتل‌‌عام شدن هستند و مزدوران استکبار هر روز خانه‌هایشان را به آتش می‌کشند و کاشانه آنها را ویران و مردم مسلمان را آواره بیابان‌ها و جنگل‌ها می‌کنند.

وی افزود: در شرق ایران نیز شاهدیم که هر روز و شب به بهانه مقابله با تروریسم، آمریکایی‌ها با هواپیماهای بدون سرنشین خود به پاکستان و افغانستان حمله می‌کنند و مردم مسلمان این کشورها را از بین می‌برند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سوریه و لبنان نیز آمریکایی‌ها به بهانه‌های دیگر نظیر مقابله با گروه‌های تکفیری شیعه و به منظور مقابله با ترویج فرهنگ شیعی هر روز بمب‌گذاری‌های جدیدی انجام داده و زائران ائمه اطهار (ع) را به خاک و خون می‌کشند.

نقدی افزود: آمریکایی‌ها مردم کوچه و بازار را در عراق و روستاییان و مردم بی‌گناه سوریه و لبنان را به بهانه‌های نادرست از بین می‌برند و این امروز برای جهانیان بسیار عبرت‌انگیز است که کسانی که در پاکستان و افغانستان به دست آمریکایی‌ها کشته می‌شوند و به بهانه مقابله با تروریسم هر روز به خاک و خون کشیده می‌شوند، از ابتدا دست‌پرورده خود آمریکایی‌ها بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امروز شاهدیم که کنگره آمریکا و پارلمان اروپا بودجه‌های هنگفت برای هزینه شدن در عراق، سوریه و لبنان تصویب می‌کنند و اسلحه به این کشورها می‌فرستند.

وی گفت:‌ آمریکا امروز به اسم افراطی‌گری وهابی و تکفیری به قتل‌‌عام مسلمانان در جهان می‌پردازد و آفریقا، فلسطین و غزه امروز از ظلم جهان استکبار پر شده است و غربی‌های که خود را حامی اهل سنت در عراق و لبنان نشان می‌دهند، هر روز جنایت‌های جدیدی را علیه مسلمانان طراحی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در مصر، غزه و فلسطین و همچنین در لیبی و تونس قتل‌عام و کشتار مسلمانان هر روز و شب بیشتر می‌شود و مردم در قلب آفریقا با چشمانی خونبار شاهد جنایت‌های عجیب استکبار به اسم مسیحیت افراطی هستند.

نقدی افزود: در این منطقه، آمریکایی‌ها هر روز کودکان و خردسالان و پیرمردان و پیرزنان را از بین می‌برند و از خانه و کاشانه خود آواره می‌سازند.

وی گفت:‌ همه می‌دانیم که قاتل اصلی مسلمانان و حامی جنایتکاران افراطی در جهان آمریکا و جهان استکبار است و واقعیتی که امروز باید از روی آن پرده برداشت، این است که آمریکایی‌ها به دنبال شکست در عراق و فروپاشی روحیه نظامیان این کشور و به‌هم‌ریختگی نیروهای اعزامی آمریکا در حال پیدا کردن راه گریزی از منجلاب به وجود آمده هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:‌ امروز آمریکا در کشور خود با ناامیدی مردم و شکست‌های پی‌درپی اقتصادی مواجه است و دیگر به راحتی نمی‌تواند برای لشکرکشی‌های خود بودجه نظامی تأمین کند.

نقدی گفت: آمریکایی‌ها به همین خاطر راهکار فعالیت در این بخش را تغییر داده‌اند و در پنتاگون واحدی را به نام بازیگران غیرنظامی ایجاد کرده‌اند که مأموریت اصلی‌اش این است که افراد فریب خورده را در کشورهای هدف پیدا کرده و به عنوان پیاده نظام آمریکا به میدان بفرستد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این کار برای آمریکایی‌ها چند خاصیت اساسی دارد که یکی از آنها این است که با توجه به اینکه توان اقتصادی آنها اجازه پشتیبانی از تجاوز و لشکرکشی‌های گسترده نظامی را نمی‌دهد، آنها می‌توانند از مزدوران محلی بسیار ارزان‌تر از نیروهای نظامی خود استفاده کنند تا برای دستیابی به اهداف آنها برایشان بجنگند.

وی افزود:‌ از لحاظ حقوقی و بین‌المللی نیز با این کار حضور ملموس آمریکایی‌ها در کشورهای مختلف جهان دیده نمی‌شود و به همین خاطر اقدامات جنایتکارانه دنیای استکبار قابل محکوم کردن نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خاصیت دیگر این بازیگران غیرنظامی برای آمریکا این است که دست آنها به طور مستقیم در جنایت‌های انجام شده در سراسر جهان دیده نمی‌شود و به همین خاطر حساسیت مسلمانان علیه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل برانگیخته نخواهد شد.

سردار نقدی ادامه داد:‌ امریکایی‌ها با این روش می‌توانند ضمن اینکه بیداری اسلامی و خیزش‌های مردمی را در سراسر جهان از بین ببرند، به جنایت‌های خود نیز هر روز قوت ‌بخشند و در نهایت نیز هیچ رد پایی از آنها برجای نمی‌ماند و از محکومیت‌های مختلف جهان سالم به در می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا مسلمانان را در شرق آسیا با به راه انداختن اختلافات مذهبی و اسلامی و دامن زدن به جنگ بین شیعه و سنی از بین می‌برد و در افریقا و آمریکای لاتین نیز مسلمانان را با مسیحیان درگیر ساخته و جنگ صلیبی به راه می‌اندازد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: امروز آمریکایی‌ها همه جنبش‌های مردمی در جهان را مهار می‌کنند تا بتوانند حاکمیت ننگین خود را در جهان ادامه دهند ولی باید دانست که جهانیان امروز بیدار شده‌اند و رسیدن به این هدف خیال باطلی است.

نقدی افزود: بسیجیان و آزادی‌خواهان سراسر عالم به هر حال روزی زهر و خشم خود را یکباره بر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی فرو خواهند ریخت و قدس شریف را به دامان اسلام برمی‌گردانند.

وی تصریح کرد: امروز بسیجیان باید بیش از گذشته مهیا بوده و آماده حماسه‌‌آفرینی در نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز خود که همان آزادی قدس شریف است، باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اینک روز حماسه‌آفرینی بسیجیان نسل امروز فرا رسیده و همه باید برای آزادی بیت‌المقدس آماده شوند، گفت: ما نمی‌توانیم جنایت‌های متعدد دنیای استکبار را مشاهده کنیم و ساکت بنشینیم و روزی انتقام خون‌های بیگناه ریخته شده را خواهیم گرفت.

وی افزود: رزمایش‌های الی‌بیت‌المقدس برگزار می‌شود تا بسیجیان هر روز بر آمادگی خود بیفزایند و میدان رزم را تجربه کنند و با صدای رعدآسای انفجار انس بگیرند و این بسیار مهم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این فعالیت‌ها و آرمان‌های پیش‌بینی شده تنها با آموزش نظامی قابل دوام نیست و باید امروز که با تهاجم گسترده فرهنگی و جنگ تحمیلی اقتصادی مواجه هستیم، در این حوزه‌ها نیز ورود خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد:‌ فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، انس با شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور و ارتباط گرفتن با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مهم‌ترین اموری است که هر روز باید جدی‌تر گرفته شود.

نقدی گفت: امروز باید بصیرت را در خود افزایش دهیم و حلقه‌های صالحین و امور تربیتی در بسیجیان تقویت شود و اگر ایمان و اعتقادمان را در شبیخون فرهنگی فعلی حفظ نکنیم، دچار مشکل خواهیم شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز میدان حماسه‌آفرینی به ایمان، معرفت و اعتقادات قوی الهی و مذهبی نیاز داریم و باید در عرصه اقتصاد مقاومتی بهتر از گذشته وارد شویم.

وی با بیان اینکه با ابلاغ فرمان جدید ولایت در راستای تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در سال 93 به صورت فراگیر و همه جانبه در این حوزه کار کرد، گفت: فعالیت‌های بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال آینده چندین برابر می‌شود و باید به سرعت این اقدامات را گسترش داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز دشمنان باید بداند که بسیجیان همواره آماده هستند و برای زمانی که فرمان آزادی بیت‌المقدس صادر شود لحظه‌شماری می‌کنند.

وی ادامه داد: بسیجیان منتظر دریافت این فرمان هستند تا دل‌های خونبار جهان را از جنایت‌های دنیای استکبار برهانند.

کد خبر 251258
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز