همشهری آنلاین: ملوان در هفته‌ بیست‌ و هفتم لیگ با پیروزی پر گل مقابل استقلال یکی از شگفتی‌های این فصل را خلق کرد.

ملوان استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در یک روز سرد و بارانی به مصاف ملوانی رفت که تشنه بود. قوهای انزلی گویی عطش عجیبی به گل زدن داشتند. آبی‌های پایتخت که بعد از کوچ بزرگ بازیکنان‌شان در این بازی از تیموریان و خسرو حیدری نیز نمی‌توانستند استفاده کنند تا به خود بیایند در دقیقه 10 و 14 توسط دو مدافع ملوان؛ کوروشی و آهی خود را بازنده دیدند.

این گل‌ها بیش از هر چیز می‌‌تواند برای رحمتی دردسر ساز شود. او که زمزمه‌هایی برای بازگشتش به تیم ملی راه افتاده است با اینگونه بازی کردن نمی‌تواند دل کی‌روش را به دست آورد.

در ادامه نیمه اول ملوانی‌ها که گویی خبر نداشتند دو بر صفر جلو هستند همچنان حمله می‌‌کردند و استقلالی‌ها هم که گویی خبر نداشتند عقب افتاده‌اند، سرگردان بازی می‌کردند. این ماجرا تا نواخته شدن سوت داور ادامه داشت.

نیمه دوم که شروع شد همگان گمان می‌کردند که قرار است آبی‌ها کاری کارستان کنند اما در عوض ن ایشاهین ثاقبی بود که در دقیقه 48 گل سوم را برای ملوانی‌ها به ثمر رساند.

4 دقیقه بعد، قاضی که فروغی در این بازی نداشت یکی از گل‌ها را جواب داد اما تماشاگران استقلالی تا تصمیم بگیرند بازیکنانشان را تشویق کنند یا نه، مهدی دغاغله از بهترین بازیکنان این بازی، در دقیقه 53 گل چهارم ملوان را به ثمر رساند تا استقلال در این فصل به یک رکورد برسد.

ملوانی‌ها در باقی زمان بازی نیز بارها حمله کردند و دست کم سه بار موقعیت گل خلق کردند که به ثمر نرسید تا اینکه عمران‌زاده در  وقت‌های اضافه، گل دوم تیم‌اش را به ثمر رساند.

استقلال با این بازی 50 امتیازی ماند و بعد از فولاد 51 امتیازی در جدول قرار گرفت و ملوان 41 امتیازی نیز باید منتظر بازی تراکتور باشد تا ببیند در مکان هفتم قرار می‌گیرد یا ششم.

کد خبر 250307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز