همشهری‌آنلاین: مهلت ارسال آثار و ایده‌ها برای اولین مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید که با عنوان ایران موبی‌کد ۲۰۱۴ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان تا ساعت ۱۰ صبح مورخ ۲۹ بهمن تمدید شد.

مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید

به گزارش ستاد خبری دکتر محمد مهدی عبادزاده، دبیر کمیته داوری مسابقه ایران موبی‌کد 2014 با بیان این خبر گفت: در چند روز گذشته تماس‌های زیادی از سوی علاقه‌مندان در خصوص تمدید زمان مهلت ارسال آثار و ایده‌ها از سوی توسعه‌دهندگان با دبیرخانه مسابقه صورت گرفت و بیشتر موارد نیز به‌سبب ایجاد امکان ارسال آثار جدید به مسابقه که در مراحل نهایی خود و تهیه مستندات هستند، بوده است.

وی افزود: به علت زمان‌بر بودن مراحل بررسی برنامه‌ها و ایده‌ها و امتیاز‌دهی اولیه توسط کمیته کارشناسی و نهایتاً ارزیابی نهایی توسط کمیته عالی داوری، این زمان آخرین فرصت برای شرکت در مسابقه خواهد بود.

دکتر عبادزاده در مورد معیارهای مورد نظر در داوری نیز توضیح داد: برای داوری برنامه‌های کاربردی، معیارهای مشخصی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به میزان بدیع بودن ایده، میزان برآورده ساختن نیازهای جامعه ایران، کارآیی از نظر سرعت و دقت عملکرد، میزان علمی و اصولی بودن طراحی و نحوه پیاده‌سازی‌ و واسط کاربری از جهات سادگی، زیبایی، سهولت استفاده و سرعت اشاره کرد.

وی افزود: داوری ایده‌ها نیز بر اساس معیارهایی مانند میزان بدیع بودن ایده، میزان برآورده کردن نیازهای جامعه ایران و قابلیت تبدیل شدن ایده به برنامه صورت می‌گیرد.

گفتنی است برگزیدگان نخستین دوره مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید در کشور روز 14 اسفندماه طی مراسمی در دانشگاه امیرکبیر معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://www.iranmobicode.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 249738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز