همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ارتش در کنار تعامل با مراکز علمی، گنجینه‌ای ارزشمند را برای ارتقای بیش از پیش سطح آمادگی دفاعی خود فراهم کرده به گونه‌ای که دست برتر و قدرتمند نیروهای مسلح، هراس در دل دشمنان و امید در دل دوستان انقلاب ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر ˈ عطاء الله صالحیˈ در این پیام ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز نیز با نگاهی عمیق و راهبردی به تجربیات و فرهنگ دوران انقلاب و دفاع مقدس، گنجینه ای ارزشمند را در جهت ارتقای بیش از پیش سطح آمادگی دفاعی خود فراهم کرده است.

در ادامه پیام سرلشکر صالحی آمده است: ارتش از آغازین لحظات شکل گیری انقلاب به عنوان شجره طیبه و نیروهای مورد تائید امام و امت،همواره در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب گام برداشته است.

سرلشکر صالحی در ادامه این پیام افزود: بی شک معجزه انقلاب اسلامی که به واسطه اندیشه و هدف والای امام راحل محقق شد، رویای آرام استکبار را به لرزه در آورد

وی با بیان این که رهبری و هدایت های داهیانه امام راحل در شکل گیری نهضت اسلامی و تحقق جمهوری اسلامی بی بدیل است، گفت: اعتماد ایشان به ارتش به عنوان بازوی مقتدر نظام اسلامی، از یک سو موجب تسریع در پیروزی انقلاب شد و از سوی دیگر انقلابمان را از چشم طمع نامحرمان و بیگانگان مصون نگاه داشت.

فرمانده کل ارتش در این پیام با تاکید بر این که انقلاب اسلامی توانست رویای آرام استکبار را به لرزه در آورد، افزود: وحدت، توکل بر خدا و اعتقاد به ولایت، یگانه مسیری است که به پیروزی انقلاب منجر شد و این درسی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران آن را سر لوحه خویش قرار داده است.

سرلشکر صالحی در ادامه با تبریک یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، عُلو درجات را برای روح بلند امام شهیدان، بنیانگذار فقید انقلاب و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، عزت بیش از پیش میهن اسلامی را در پرتو یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) مسألت کرد.

کد خبر 249148
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز