همشهری آنلاین: رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که امسال دو دسته جدید به راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه می‌شوند.

به گزارش تسنیم به نقل از دفتر ویژه رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن تبریک عید سعید دهه مبارک فجر، اسلام ناب محمدی(ص) را به عنوان هدیه خداوند متعال از طریق امام خمینی(ره) به ملت ایران یاد کرد و گفت: 22 بهمن یوم‌الله تولد انقلاب است. تولد انقلابی که کلید واژه‌هایش امام، امت، مبارزه با مستکبران،‌ عدالت، ایمان و عمل به احکام الهی است.وقتی حضرت امام در 5 آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند در واقع امر به سازماندهی عصاره بسیج ملت کردند ولی خود بسیج در دهه فجر متولد شد و در 22 بهمن میوه و ثمره داد و فرمان تشکیل بسیج برای ادامه انقلاب بود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اظهار داشت: این بیداری از جنس فجرآفرینان و برپاکنندگان یوم‌الله 22 بهمن هستند و به امت اسلامی و راه پیامبر اعظم(ص) معتقد هستند.خداروشکر می‌کنیم بذرهایی که حضرت امام(ره) در دل‌ها و مغز‌ها و روح‌های جوانان و نوجوانان کاشتند امروز سبز شده است و به نهال‌های انقلاب در کشورهای اسلامی تبدیل شده است و می‌رود که مستضعفین جهان را به سازماندهی و تشکیلات برای خواستن حق و برقراری عدالت دعوت بکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار امیدواری کرد: در راه‌پیمایی 22 بهمن همه مردم بیایند که می‌آیند؛ مگر اینکه کسی گرفتاری یا بیمار باشد، نتواند بیاید وگرنه مردم می‌آیند و اقتدار ملی ایران و قدرت ایستادگی‌اش در برابر آمریکا همین حضور مردم در 22 بهمن و امثال آن است یعنی این قدرت اصلی و این اقتدار است و اقتدار نیروهای مسلح، از این اقتدار مردم مایع می‌گیرد. ان‌شالله این 22 بهمن قطعا قوی‌تر از همه 22 بهمن‌ها خواهد بود و دو دسته افراد جدید می‌آیند و به ان اضافه می‌شوند. یکی آنهایی که متولد شده‌اند و به این سن رسیده‌اند، می‌آیند. یکی هم آنهایی که تا به حال از نظر عقلی متولد نشده بودند و به انقلاب و ارزش‌ها ایمان می‌آورند، می‌آیند. هرسال ما کسانی را داریم که به آن راهپیمایی نیامده بودند و تازه شروع می‌کنند و می‌آیند و هم در انتخابات این جور است و هم در راه پیمایی 22 بهمن و روز قدس و این فایده انقلاب است که دائما رویش دارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پایان از ارتشیان، پاسداران، نیروهای انتظامی، بسیج مستضعفین و خانواده آنان و آحاد مردم خواست تا در راهپیمایی بزرگ و سراسری 22 بهمن شرکت کنند.

کد خبر 249010
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز