همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری تا پایان ۲۰ بهمن ماه خبر داد.

۲۵۰ هزار تومان امشب به حساب بازنشستگان کشوری واریز می شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی ربیعی در مراسم تجلیل از خادمان انقلاب با بیان اینکه این مبلغ بخشی از مطالبات معوقه بازنشستگان کشوری است زمان واریز آن را ساعت 24 امشب دانست و گفت: با پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان، تاکنون بیش از 65 درصد مطالبات آنان تسویه شده است.

وی تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول را از جمله اقداماتی دانست که صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجرای آن است.

ربیعی افزود: این گروه از بازنشستگان می‌توانند از صبح دوشنبه 21 بهمن، برای برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون 300 هزار بازنشسته کشوری، مطالبات خود را دریافت کردند و با آنان تسویه شده است، گفت: در این مرحله نیز مطالبات 55 هزار بازنشسته دیگر تسویه کامل شده است و پیش بینی می شود با تمهیدات صندوق بازنشستگی، باقیمانده معوقات نیز در ماه های آینده پرداخت شود.

ربیعی افزود: به همت این صندوق و با احتساب پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری، تاکنون بیش از 165 هزار نفر مطالبات خود را دریافت کرده اند

کد خبر 248967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز