همشهری آنلاین: نخستین همایش تخصصی بررسی الگوهای نوآوری در کارآفرینی خدماتی ۹ بهمن ماه امسال به همت فرهنگسرای کار و مؤسسه آموزشی افق نگر و با همکاری رادیو اقتصاد با شعار "خدمات، محور توسعه فردا" برگزار می‌شود.

پوستر با موضوع اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگسرای کار با بیان این مطلب افزود: این همایش با هدف شناسایی فرصت های اشتغال زایی و آگاهی از صنایع خدماتی جدید بومی و غیر بومی، اصول نوآوری در صنایع خدماتی، آشنایی با ویژگی صنایع خدماتی (فروش، بازاریابی و ...) و بررسی الگوهای خدماتی نوین برگزار می‌شود.

وی گفت: وظیفه دولت در پشتیبانی از شرکت های خدماتی نوظهور به ویژه شرکت های خدماتی دانش بنیان، مقایسه کسب و کار خدماتی در ایران و سایر کشورها، دلایل عقب افتادگی در صنایع خدماتی در ایران، لزوم نگرش جدید نسبت به صنایع خدماتی و ایجاد بستر برای شکوفایی کارآفرینی خدماتی، خلاقیت و نوآوری در شرکت های خدماتی، نگرش دولت نسبت به کسب و کار خدماتی و نوآوری در صنایع خدماتی کوچک و بزرگ از محورهای این همایش است.

رییس فرهنگسرای کار ابراز امیدواری کرد تا در این همایش بتوانند فضای مناسبی برای ارتقای اطلاعات و دانش، برقراری ارتباطات و تبادل تجارب کاری استادان، مدیران و کارشناسان در راستای رشد فضای کسب و کار خدماتی به وجود آورند.

قاسم زاده در پایان اظهار داشت: این همایش در دو پانل تخصصی و با حضور استادان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و کارشناسان این حوزه از ساعت 9 تا 12 در سالن همایش های فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66029060 تماس بگیرند و به پایگاه اینترنتی kar.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 247321
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز