همشهری آنلاین: در تازه ترین احکام روسای دانشگاهها، سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران معاونان جدید آموزشی و فرهنگی این دانشگاه و سرپرست جدید دانشگاه شیراز معاون آموزشی این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه علم و صنعت ایران، محمدعلی برخورداری سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران طی احکام جداگانه‌ای دکتر افشین شریعت مهیمنی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه را به سمت معاون فرهنگی دانشگاه و دکتر محسن کلانتر عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق را به سمت معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت منصوب کرد.

دکتر برخورداری همچنین طی احکام دیگری دکتر مرتضی منتظری را به سمت نماینده رییس دانشگاه در شورای پژوهش و فناوری پژوهشگاه علم و صنعت ایران، دکتر محمد فتحیان بروجنی را به سمت مشاور رییس دانشگاه در امور برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر محمد صدیقی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک را به سمت مدیر دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی و دکتر اصغر محمدمرادی را به سمت سردبیر نشریه طرح و نماد منصوب کرد.

انتصاب معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز

پایگاه رسمی دانشگاه شیراز نیز نوشت: دکتر مجید ارشاد سرپرست دانشگاه شیراز، دکتر سید محسن تقوی استاد بخش گیا‏ه‏‌پزشکی دانشکده‏ کشاورزی دانشگاه شیراز را به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این‏ دانشگاه منصوب کرد.

کد خبر 247262
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز