همشهری آنلاین: شورای دانشگاه شهید بهشتی با ایجاد دوره کارشناسی‌ارشد رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی گرایش علم سنجی، در دانشکده روانشناسی و علوم‌تربیتی این دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه شهید بهشتی، یکصد و پنجمین جلسه شورای دانشگاه شهید بهشتی، به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه تشکیل شد.

دکتر خاتمی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی از تأسیس مرکز تخصصی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، تاسیس دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی مخصوص دانشجویان خارجی، طراحی و ساخت اتاق استادان و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از اتاق استادان و برنامه‌ریزی برای افزایش فضای فیزیکی کتابخانه به عنوان برنامه‌های در دست اقدام نام برد.

محمد مهدی طهرانچی نیز با آسیب‌شناسی نحوه تدریس دروس زبان فارسی و انگلیسی در دانشگاه، خواستار تعریف استانداردهای مدون برای دانش‌آموختگان دانشگاه شهید بهشتی در دو حوزه زبان فارسی و انگلیسی شد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی همچنین با تاکید بر اهمیت دروس سرویس، تشکیل کلاس‌های بزرگ با اساتید مجرب به همراه دستیاران آموزشی را از جمله راهکارهای موثر در افزایش سطح این کلاس‌ها عنوان کرد.

بر طبق این گزارش، در این جلسه شورای دانشگاه شهید بهشتی، آئین‌نامه همکاری و مشاوره اعضای هیأت علمی، صاحبنظران و متخصصان (عضو وابسته) در دانشگاه شهید بهشتی به تصویب رسید.

کد خبر 246464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز