یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

شعب بانک مسکن با دریافت بخشنامه اعطای وام‌های ۳۵ و ۵۰ میلیون تومانی مسکن، آماده پرداخت این وام به متقاضیان هستند. همچنین وام ۱۰میلیون تومانی تعمیرات قابل پرداخت است.

به گزارش همشهری، کارمند بخش تسهیلات یکی از شعب بانک مسکن در تهران اعلام کرد که بخشنامه جدید برای پرداخت وام مسکن دریافت شده است و متقاضیان می‌توانند با ارائه اوراق حق‌تقدم و گذراندن تشریفات بانکی، این وام را دریافت کنند.

در طول 2 هفته اخیر، تقاضا برای خرید اوراق حق تقدم وام مسکن در فرابورس آنچنان افزایش یافت که قیمت هر برگ آن از 37 هزار تومان به حدود 60 هزار تومان رسید.

این در حالی بود که هنوز اعطای این وام توسط بانک مسکن آغاز نشده بود و متقاضیان واقعی وام نسبت به خرید اوراق اقدام نکرده بودند. سفته‌بازان و دلالان با خرید اوراق حق تقدم سعی کرده‌اند تا به بهانه سرعت انتقال آن به متقاضی در مواقع نیاز، با قیمت بالاتر آن را در اختیار متقاضیان قرار دهند. متقاضیانی که مراحل سپرده‌گذاری برای وام 20 میلیون تومانی مسکن را پشت سرگذاشته‌اند،تنها باید به ازای اختلاف وام قبلی و وام جدید، اوراق خریداری کنند.

در این شرایط برای دریافت وام 35میلیون تومانی باید 30برگ اوراق خریداری کنند.

نکته قابل توجه در این بخشنامه اینکه مالکیت خانه خریداری‌شده درصورت استفاده از تسهیلات 50میلیونی ویژه زوجین به‌طور مساوی خواهد بود.

کد خبر 246349
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز