همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش کشور گفت: سرلشکر شهید منصور ستاری، انسانی مؤمن، متفکر و دارای قدرت سخنوری، علاقه مند به فراگیری دانش‌های نوین، پدری مهربان و فرماندهی دلسوز برای نیروی هوایی ارتش بود.

امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور همزمان با سالگرد شهادت شهید ستاری فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهید ستاری از هوش بالایی برخوردار بود و با توجه به مطالعات گسترده وی نسبت به مسایل پدافند هوایی کشور نیز اشراف و تسط خوبی داشت.

برخور تصریح کرد: سرلشکر شهید ستاری همواره در مسائل پروازی و هواپیمایی تبحر داشت و در این زمینه صاحب نظر و استاد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروی هوایی الهی ارتش به وجود شهدایی چون ستاری ، اردستانی، یاسینی، شریفی و محتشمی ها می بالد که همواره برای این نیرو و به ویژه کشور افتخار آفریدند.

برخور افزود: یکی از خصوصیات اصلی شهید ستاری این بود که آنچه می دانست و کسب تجربه کرده را پیاده کرده بود که دستاوردهای آن را باید در صحنه عملیات و جنگ درک کرده باشیم.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که حفظ و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهارداشت: در نوزدهمین سالگرد شهادت شهید ستاری و همرزمانش باید کاری کنیم که یاد و خاطره این خلبانان برای مردم به ویژه نسل چهارم انقلاب زنده نگه داشته شود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی با اشاره به وقار، ادب، تربیت و تواضع شهید ستاری تصریح کرد: شهید ستاری به دلیل فعالیت های خوبی که در ارایه طرح های نوین و مبتکرانه از خود نشان داد، در سال1362 به سمت معاون عملیاتی فرماندهی پدافند هوایی نیروی هوایی منصوب شده بود.

کد خبر 244780
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز