شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: تنها سرنخ کارآگاهان برای دستگیری دزدان خشن ۳۰۰سکه طلا، تصویری است که از زاغ زن این باند به‌دست آمده است.

پلیس با انتشار تصویر این مرد از مردم برای دستگیری این باند کمک خواسته است.ماجرای این سرقت میلیونی شهریور امسال رخ داد. مالباخته مردی بود که در منطقه سبزه میدان در زمینه خرید و فروش سکه فعالیت داشت و روز حادثه نیز درحالی‌که 300سکه طلا همراهش بود در حال خروج از سبزه میدان بود که هدف حمله دزدان قرار گرفت. سارقان که به‌نظر می‌رسید از قبل این مرد را تحت نظر داشتند سوار بر 2موتورسیکلت سد راهش شدند و با قمه و شمشیر به او حمله کردند.

آنها سپس تمامی سکه‌های این مرد را دزدیدند و متواری شدند. با شکایت مالباخته، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دزدان خشن شروع شد. مأموران که می‌دانستند دزدان از قبل مالباخته را زیرنظر داشته‌اند، به بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته محل کار شاکی پرداختند و متوجه مرد مرموزی شدند که چند ساعت شاکی را زیرنظر داشت. مأموران شک نداشتند که این مرد زاغ‌زن باند است و منتظر بوده تا به محض خروج شاکی از محل کارش، همدستانش را باخبر کند.

سرهنگ غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: با توجه به شناسایی تصویر زاغ زن باند، مجوز انتشار عکس بدون پوشش این مرد از سوی قاضی پرونده صادر شده است و کسانی که وی را می‌شناسند و از مخفیگاهش خبر دارند می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055237 در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 244621
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز