سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: افراد بسیاری از ویروس‎ها و عملکرد آن‎‎ها چیزهایی شنیده‎اند. ویروس‎هایی که اطلاعات کامپیوترها را پاک می‌کنند یا پیام‌های عجیب و غریبی روی صفحه نمایش نشان می‌دهند.

کتاب تهدیداسور منتشر شد

نزد عموم مردم، هنوز هم ویروس‎ها یا کارکرد سربه سر گذاشتن دارند و یا عامل تخریب داده‎ها هستند.

اما ویروس نویس‌ها امروزه ترجیح می‌دهند هویت دیجیتالی شما را سرقت کنند و یا چند کپی از کارت بانکی‌تان بسازند و به حساب‌های بانکی شما سرک بکشند. حتی دیگر نیاز نیست که ویروس روی کامپیوتر شما باقی بماند. همین که بدافزار به هدفش برسد، خودش را از سیستم پاک می‌کند تا رد پایی باقی نماند.

کتاب تهدیداسور، ضمن آنکه شما را با انواع تهدیدات دنیای سایبری آشنا می‌کند، راهکارهایی را نیز برای حفاظت به شما ارائه می‌نماید. این کتاب شامل اطلاعاتی به بیان ساده در مورد انواع ویروس‌ها و بدافزارها و راهکارهایی عملی برای مقابله با تهدیدات دنیای سایبری است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر هم خطرات افزایش یافته است. هکر‌ها و تبهکاران سایبری ابن شبکه را به عنوان محل‌های جدیدی برای آلوده کردن کامپیوترها کشف کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند.

هکرها حتی حملات گسترده و در مقیاس بزرگ را هم به کناری گذاشته‌اند. زیرا کارها باعث جلب توجه شده و شرکت‌های سازنده ضد
ویروس را به تکاپوی بیشتر وا می‌دارد.

این کتاب شامل اطلاعاتی مانند A تا Z در مورد انواع بدافزارها، سخت‌افزارها و نرم‎افزارهای حفظ امنیت‌اطلاعات، راهکارهای امنیتی و
تاریخچه بدافزارها می‌باشد.

کتاب مذکور در قطع جیبی و 148 صفحه و با ترجمه و ویراستاری علیرضا صالحی و شمارگان دوهزار نسخه منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب می‌توانند با شماره 88519182 تماس حاصل نموده و یا به سایت www.mrcenter.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 244282
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز