همشهری‌آنلاین: موضوع نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ برگزار خواهد شد، روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی تعیین شده است.

محمد سلطانی فر

به گزارش ستاد خبری همایش محمد سلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب افزود: امروز فضای مجازی بیش از رسانه‌های مکتوب و حتی بعضاً رادیو و تلویزیون در شکل‌دهی به افکار عمومی مؤثر بوده و لازم است مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی با مدیریت افکار عمومی در این فضا آشنایی پیدا کنند.

وی ادامه داد: مدیریت افکار عمومی در روابط‌عمومی الکترونیک روش‌ها و تکنیک‌های خاص و پیچیده‌ای دارد که بررسی ابعاد آن موضوع نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک قرار گرفته است.

سلطانی‌فر روابط‌عمومی الکترونیک و روش‌های پایش افکار عمومی، متقاعدسازی در روابط‌عمومی الکترونیک، روابط‌عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب، روابط‌عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی، روابط‌عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه‌ای، روابط‌عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی و روابط‌عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه محورهای اصلی این همایش را تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی، دعوت کرد مقالات خود را تا تاریخ 20 اسفندماه سالجاری به آدرس اینترنتی دبیرخانهinfo@eprcenter.ir ارسال کنند.

گفتنی است دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، دکتر علی‌اصغر محکی و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 244236
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز