همشهری آنلاین: کنسرت شهرام ناظری در قونیه با استقبال علاقه‌مندان موسیقی و گردشگران خارجی مواجه شد. این کنسرت در قونیه مقارن با ایام سالانه بزرگداشت مولانا برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، کنسرت شهرام ناظری در قونیه مقارن با ایام سالانه بزرگداشت مولانا در شهر قونیه برگزار شد و علاقه‌مندان از کشورهای آمریکا، ژاپن، آلمان و سایر کشورها در ان حضور داشتند.

شهرام ناظری و گروه موسیقی مولوی قطعاتی را در دستگاه نوا با قطعه پیدا شدم آغاز کردند و موسیقی با اجرای قطعات راست بگو نهان مکن و قفل زندان بشکنم ادامه یافت.

قبل از اغاز کنسرت شهرام ناظری با حضور در جایگاه خطاب به فرهنگ دوستان جهانی که به شهر قونیه و کنسرت موسیقی آمده بودند اظهار کرد: سی سال بود که با هیچ نهاد دولتی همکاری نداشتم، چون دیدم با آمدن دکتر روحانی، دولتی آمده که فرهنگی فکر می‌کند و گلی از گل مردم شکفته است، همکاری کردم.

وی با بیان اینکه باید مسؤولان فکری به این وضعیت بی سرو سامان فرهنگی بکنند، تصریح کرد: در هر صورت انتظار داریم که بخش فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر قونیه برای ایام مولانا همکاری‌های لازم را در برگزاری همایش‌ها و کنسرت‌ها انجام دهد.

ناظری ادامه داد: با دوستان خویی که در سالهای اخیر پیوندهای فرهنگی بین خوی و قونیه برقرار شده است توانستیم برای امسال نیز کنسرتی برای علاقه‌مندان فرهنگ هنر ایران زمین در قونیه داشته باشیم.

وی از همکاری‌های وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی در برگزاری کنسرت و صدور مجوزهای آن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا ،کنسرت شهرام ناظری با حضور علاقه‌مندان در سالن آمفی تئاتر شهرداری قونیه برگزار شد و مردم رضایت خود را از برگزاری کنسرت باشکوه با داشتن هویت ایرانی اعلام کردند.

کد خبر 243059
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز