همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات وعده داد تا با هدف ترویج شبکه های اجتماعی سالم در چند شبکه اجتماعی داخلی عضو شود. اکنون جزئیات عضویت وزیر و آدرس صفحات رسمی متعلق به وی در ۴ شبکه‌ اجتماعی زیگور، کلوب، تبیان، و آپارات اعلام شده است.

به گزارش فارس، چندی پیش وزیر ارتباطات اعلام کرد که با هدف ترویج شبکه های اجتماعی سالم در چند شبکه اجتماعی داخلی حضور خواهد یافت.

دو روز پیش نیز واعظی در مراسم افتتاح الکامپ نوزدهم بر این وعده خود تاکید کرد و گفت که روز شنبه از ساعت 13 تا 14 آنلاین خواهد بود و قرار شد آدرس شبکه‌های اجتماعی که وزیر قرار است در روز موعود در آنها حضور یابد، در فرصت دیگری اعلام شود.

اکنون جزئیات حضور وزیر در شبکه‌های اجتماعی و آدرس صفحات رسمی متعلق به وزیر در این شبکه‌ها اعلام شده است.

طبق این اعلام هم اکنون محمود واعظی در 4 شبکه اجتماعی از جمله زیگور، کلوب، تبیان، و آپارات دارای صفحه است.

شبکه اجتماعی «زیگور» شامل شبکه ویدئویی «تماشاخانه»، شبکه اجتماعی «مای پردیس» و شبکه صوتی «آواکده» است. آدرس صفحه وزیر ارتباطات در این شبکه به نشانی http://www.zigur.com/vaezi  است.

صفحه واعظی در شبکه اجتماعی «کلوب» به آدرس http://www.cloob.com/mahmoudvaezi قابل مشاهده است.

همچنین در شبکه اجتماعی «تبیان» آدرس صفحه واعظی http://net.tebyan.net/vaezi است.

در شبکه ویدیوئی و اجتماعی «آپارات» نیز وزیر در آدرس http://www.aparat.com/mahmoudvaezi صفحه شخصی دارد.

قرار است وزیر ارتباطات دولت روحانی برای نخستین بار در روز شنبه 16 آذر ماه از ساعت 13 الی 14 در شبکه‌های نام برده شده حضور برخط داشته باشند و با کاربران ارتباط برقرار کند.

همچنین وزیر پیش‌تر گفته بود، علت حضور همزمانش در چند شبکه، ایجاد رقابت و برقراری مساوات بین فعالان داخلی این عرصه است و سپس هر شبکه که از استقبال بیشتری نزد مخاطبان برخوردار شد را پیگیری خواهد کرد و ادامه خواهد داد.

کد خبر 241523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز