همشهری آنلاین: رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این‌که پرداخت عوارض به هیچ وجه برای این پل انجام نمی‌شود، تصریح کرد: این کار امکان پذیرنیست چرا که حوادث ترافیکی به وجود می‌آورد اما در صورتی که سامانه‌ای راه اندازی شود که از روی پلاک خودرو بتوانیم عوارض را اخذ کنیم این کار انجام می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی در حاشیه افتتاح پل طبقاتی صدر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افتتاح پل شهیدصدر بخش زیادی از ترافیک بزرگراهی شمال، شمال شرق و غرب کاهش می‌یابد،گفت: بیش از 30درصد از ترافیک در بزرگراه صدر، بابایی، همت، چمران، مدرس و خیابان ولیعصر(عج) با افتتاح پل طبقاتی صدر کاهش می‌یابد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اینکه گره بزرگ ترافیکی با افتتاح این پل باز می‌شود، تصریح کرد: 51 دوربین شامل 15دوربین کنترل نظارت، 15 دوربین کنترل سرعت، 5 دوربین کنترل مسیر اضطراری و تعدادی دوربین برای نظارت بر خودروهای سنگین به کار گرفته شده است .

رحیمی با بیان این که 40 درصد ترافیک صدر روی پل و 60 درصد پایین پل است، اظهارکرد: حداکثر سرعت روی پل 60 کیلومتر و پایین پل 80 کیلومتر است.

سردار رحیمی با بیان اینکه تردد تریلر ، کامیون ، کامیونت ، مینی بوس و موتورسیکلت بر روی پل ممنوع است، افزود: این در حالی است که توقف در خطوط پل نیز ممنوع خواهد بود.

کد خبر 240603
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز