همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند از آغاز طرح تخفیف ویژه در سه شعبه فروشگاهی خبر داد و گفت: شهروند جمهوری، متروی صادقیه و آزادی از ۵ تا ۲۵ آذر ماه ۵۰۰ بارکد کالا را با تخفیف ویژه عرضه خواهند کرد.

به گزارش همشهری آنلاین،قدرت گودرزی با بیان این مطلب اظهار کرد: این طرح فروش فوق العاده از چندی پیش در بعضی شعبه‌های شهروند آغاز شد و شهروندان استقبال قابل توجهی از آن داشتند، به همین دلیل به مرور در دیگر شعبه‌ها نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح فروش فوق العاده سه شعبه یادشده 20 روزه و دو برابر روزهای فروش ویژه در فروشگاه های قبلی است افزود: در این دوره در هر کدام از فروشگاه های مذکور 500 بارکد کالا با تخفیف 5 تا 35 درصد عرضه می شود.

گودرزی خاطرنشان ساخت: کالاهای تخفیف خورده شامل تمامی دپارتمان های موجود در شهروند خواهد بود و در پایان نیز به قید قرعه به خریداران هدایایی تقدیم می شود.

مدیرعامل شهروند همچنین از افتتاح اخیر غرفه فروش ادکلن در شهروند بیهقی خبر داد و افزود : غرفه فروش طلا در شهروند بهرود نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد. این دومین غرفه طلا فروشی در مجموعه شهروند است و پیش از این در شهروند بیهقی نیز این غرفه کار خود را آغاز کرده بود.

 

کد خبر 239946
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز