همشهری آنلاین: طی حکمی از سوی شهردار تهران، مهندس حجت ا... بهروز به عنوان قائم‌مقام جدید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش تهران سما، در حکم دکتر محمدباقر قالیباف خطاب به مهندس بهروز آمده است: بنا به پیشنهاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک و نظر به سوابق و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم شما را به سمت قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب می‌نمایم.

در حکم مذکور با عنایت به اثرگذاری مقوله حمل‌ونقل و ترافیک بر ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی شهروندان، اهمیت این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است.

در این حکم بر «توسعه حمل‌ونقل عمومی با تاکید بر نگاه انسان‌محور»، «ایجاد شبکه هوشمند و یکپارچه حمل‌ونقل شهری»، «روان‌سازی ترافیک» و «ارتقای استانداردهای زیست محیطی بر مبنای حمل‌ونقل پاک»، که از آن‌ها می‌توان به عنوان 4 رویکرد راهبردی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در دوره جدید مدیریت شهری نام برد، تاکید شده است.

در این حکم ضمن اشاره به «بهینه‌سازی»، «چابک‌سازی» و «هوشمندسازی» ساختار سازمانی با حفظ هماهنگی کامل با معاون حمل‌ونقل و ترافیک، برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت بر عملکرد مناطق در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروندمداری با رویکرد منطقه‌گرایی و هویت‌بخشی به محلات در جهت رفاه شهروندان، مورد تاکید قرار گرفته است.

گفتنی است، حجت ا... بهروز پیش از این مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران را بر عهده داشت.

کد خبر 238789
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز