رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان با بیمه دانا خبر داد و گفت: به محض اعلام نظر سازمان تأمین اجتماعی، قرارداد امضا شده به اجرا درخواهد آمد.

علی‌اصغر بیات در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فعلا قرار شده است یک میلیون و 500هزار بازنشسته تأمین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند، اظهار کرد: قرار است براساس این تفاهمنامه به ازای هر فرد ماهانه مبلغ 21هزارو700 تومان از حقوق فرد تحت پوشش کسر شود. وی افزود: این در حالی است که سال گذشته در بیمه تکمیلی دی به ازای هر فرد مبلغ 10هزارو450 تومان از حقوق فرد تحت‌پوشش کسر می‌شد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی پس از برگزاری جلسات متعدد با بیمه‌های تجاری و بیمه مرکزی ایران منعقد شده است، گفت: فعلا قرار است یک میلیون و 500هزار بازنشسته تأمین اجتماعی تحت پوشش قرار گیرند و این در حالی است که درصورت مراجعه افراد تحت تکفل با رضایتنامه به کانون‌های سراسر کشور آنها نیز می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تأمین اجتماعی قرار گیرند. گفتنی است قرارداد بیمه تکمیلی دی تا پایان مهرماه جاری اعتبار دارد.

کد خبر 235745
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز