همشهری آنلاین: کمیته داوران انجمن بتن ایران، تونل نیایش و پل‌های تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزاد راه تهران - کرج را به عنوان طرحهای بر‌تر بتنی کشور در سال ۱۳۹۲ برگزید.

تهران سما نوشت: به همین مناسبت طی مراسمی که روز سه شنبه ۱۶ مهرماه (روز ملی بتن) از ساعت ۱۴ در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام خواهد شد از دست اندرکاران این ۲ پروژه عمرانی شهر تهران تقدیر به عمل خواهد آمد.

دکتر مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به دعوت دکتر هرمز فامیلی رئیس هیئت مدیره انجمن بتن ایران، ضمن حضور در این مراسم به معرفی پروژه‌های فوق الذکر که جنبه ملی دارند، خواهد پرداخت.

پیش از این سازه‌هایی همچون پل جوادیه و پل دسترسی غربی برج میلاد به عنوان سازه‌های بر‌تر فولادی کشور در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ معرفی شده بودند و سال ۱۳۹۱ نیز تندیس سیمین انجمن مدیریت کیفیت ایران به پاس تحولات گسترده و سریع عمرانی که ۲ سال اخیر پایتخت به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعطا شده بود.

به این ترتیب با انتخاب ۲ پروژه عمرانی دیگر به عنوان طرح‌های به بر‌تر بتنی کشور در سال جاری، افتخاری دیگر نصیب تلاش گران عرصه سازندگی در دوره کنونی مدیریت شهری شد تا حرکت شهرداری تهران در تحقق شاخصه کیفیت در عین رعایت سرعت و دقت، بار دیگر از سوی نخبگان و کار‌شناسان علوم فنی و مهندسی مهر تایید دریافت کند.

کد خبر 234063
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز