مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

گروه شهری: آخرین مراحل آماده‌سازی‌ بزرگراه طبقاتی صدر در شمال پایتخت در حال سپری‌شدن است.

طبقه زیرین این بزرگراه آسفالت شده است، در طبقه فوقانی کار نصب روشنایی در دست انجام است و طی روزهای آینده عملیات آسفالت طبقه فوقانی بزرگراه نیز آغاز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد بزرگراه طبقاتی صدر تا یک‌ماه آینده به بهره‌برداری رسمی برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بر همین اساس هماهنگی‌هایی بین شهرداری تهران و پلیس راهور تهران بزرگ صورت گرفته است تا این بزرگراه زیر بار ترافیک برود. در همین زمینه طی بازدید مشترک معاون فنی و عمرانی شهردار تهران و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مباحث ترافیکی این بزرگراه مورد توجه قرار گرفت. سید مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در جریان این بازدید با تأکید بر اینکه بزرگراه صدر موجود هم‌اکنون وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارد، اظهار کرد: در جریان احداث پل طبقاتی، ضمن آسیب شناسی بزرگراه صدر موجود، اشکالات آن برطرف شد. وی در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر عدم‌کیفیت مصالح استفاده شده در پروژه بزرگراه طبقاتی صدر، گفت: تمام مصالح استفاده شده در این پروژه از کابل گرفته تا سیستم‌های هوشمند از برندهای معتبر و امتحان پس داده بین‌المللی استفاده شده و اسناد و مدارک مربوط به آن موجود است.

حسینی از به کار‌گیری یکی از معروف‌ترین مشاوران دنیا در زمینه احداث پل نیز خبر داد و با بیان اینکه این مشاور در تمام مراحل اجرای پروژه بزرگراه طبقاتی صدر حضور داشته است، افزود: اگر احیانا مشکل و نقصی در جایی وجود داشته باشد نیز آن را برطرف خواهیم کرد. وی خاطرنشان کرد: باری که در بدترین شرایط ترافیکی روی پل می‌آید به‌صورت آزمایشی انجام شده و کلیه سیستم‌ها در این شرایط کنترل شده است؛ این کار را بارها و بارها تکرار خواهیم کرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در پایان سخنانش تضمین داد که بزرگراه طبقاتی صدر بدون شک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پل‌های طبقاتی خواهد بود. همچنین سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در جریان این بازدید گفت: آخرین نظرات پلیس اعلام خواهد شد تا ان‌شاءالله این بزرگراه طبقاتی با کمترین عیب و ایراد در‌ماه جاری افتتاح شود. وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران این پروژه بزرگراهی را تحویل پلیس راهنمایی و رانندگی می‌دهد، ابراز امیدواری کرد که پلیس نیز بتواند به خوبی ترافیک بزرگراه طبقاتی صدر را پس از بهره‌برداری مدیریت کند.

کد خبر 233423
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز