چندصدایی در سازمان میراث فرهنگی درخصوص مفقود شدن اسناد سازمان میراث فرهنگی در حالی ادامه دارد که پیگیری‌ها برای یافتن اسناد مفقودشده سازمان میراث فرهنگی در زمان جابه‌جایی‌ها در حال انجام است.

مشاهدات خبرنگار همشهری بیانگر آن است که کارتن‌هایی در طبقه همکف یکی از ساختمان‌های اصلی سازمان میراث فرهنگی در ارگ آزادی تهران روی یکدیگر تلنبار شده‌اند. علاوه بر این در هفته‌های اخیر صداهای متفاوتی در موضوع گزارش همشهری از گم‌شدن هزاران سند و کتاب و عکس و نگاتیو مرکز اسناد و کتابخانه سازمان میراث فرهنگی کشور از درون سازمان میراث فرهنگی شنیده شده است.

در نخستین اظهارات پس از انتشار گزارش گم‌شدن اسناد سازمان میراث فرهنگی در جا‌به‌جایی‌های این سازمان از تهران به شیراز و بالعکس، اگرچه مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی کشور همگی بر این موضوع صحه گذاشتند اما جلیل گلشن رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی کشور، به‌رغم تأیید کارکنان و حتی مدیران سازمان میراث فرهنگی کشور نسبت به مفقود شدن اسناد این سازمان، صحت مفقود‌شدن بخشی از اسناد سازمان میراث فرهنگی را در یکی از بخش‌های خبری رسانه ملی که ساعت 20 روز پنجشنبه از شبکه خبر پخش شد، محل تردید خواند. این درحالی است که کارکنان سازمان میراث فرهنگی اعلام کرده‌اند حتی از آنچه به شیراز منتقل شده بود فهرست‌برداری نشده است. گزارش‌های تکمیلی همشهری در این‌باره را در روزهای آینده خواهید خواند.

کد خبر 232759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز