همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان اینکه تیمش در تهران برابر سئول نمایشی متفاوت ارائه خواهد کرد گفت با کمک صدهزار هوادار پیروز خواهیم شد.

 

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر سئول گفت: اجازه بفرمایید من ابتدا به خاطر این مسابقه زیبا به دو تیم تبریک بگویم. البته به تیم سئول هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما نیمه اول را باختیم اما نیمه نهایی در تهران برگزار می‌شود. با توجه به کیفیت بازی شاگردانم به هیچ وجه ناامید نیستیم. من به آنها خسته نباشید می‌گویم. تا قبل از گل اول همه چیز در اختیار ما بود و ما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. من به شاگردانم تاکید کرده بودم که نباید گل دوم را بخوریم اما بی‌دقتی کردیم.

وی افزود: یکی از هدف‌هایمان این بود که در این مسابقه گل بزنیم و خیلی هم برای این موضوع تلاش کردیم. بازی در تهران شرایط خاص خودش را دارد اما ما ناامید نیستیم. ما 14 روز است که از ایران خارج شدیم و شاگردان من در این مدت از خانواده‌هایشان دور بودند. کنفدراسیون می‌توانست برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد اما به هر حال به تهران بر می‌گردیم و از نظر روحی و جسمی تیم را ریکاوری خواهیم کرد و مطمئن باشید که در تهران یک استقلال متفاوت و هجومی را مشاهده خواهید کرد.

قلعه‌نویی درباره محرومیت جواد نکونام و آندرانیک تیموریان از حضور در دیدار برگشت، گفت: درباره دو بازیکنی که امروز در تیم ما دو اخطاره شدند و بازی برگشت را از دست دادند باید بگویم که ما مهره‌های جانشین خوبی داریم و بدون تردید در تهران بهتر بازی می‌کنیم.

قلعه‌نویی افزود: کنترل بازی دست ما بود. تا قبل از اینکه گل بخوریم چند کرنر هم بدست آوردیم و یکی، دو فرصت گل هم داشتیم اما متاسفانه گل خوردیم . برای بازی برگشت امیدوار هستیم و با کمک یکصد هزار هوادار استقلالی به امید خدا سئول را شکست خواهیم داد.

کد خبر 232566
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز