مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: از نخستین ساعات روز اول مهرماه ستاد استقبال از مهر در مرکز کنترل ترافیک پایتخت تشکیل خواهد شد و ترافیک تهران با بیش از یک هزار دوربین نظارتی تحت مدیریت و نظارت قرار خواهد گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، فتاحی با بیان این مطلب اظهار کرد: ستاد استقبال از مهرماه با حضور نمایندگان تمام ارگان‌های مسئول و تاثیر گذار بر مدیریت ترافیک مانند نمایندگان آموزش و پرورش، آتش نشانی، پلیس راهور، اورژانس و... از روز نخست مهر در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر مرکز کنترل ترافیک مرکزی، ۴ مرکز کنترل ترافیک محلی و ۳ مرکز کنترل ترافیک تونل‌های توحید، رسالت و نیایش در آماده باش کامل قرار دارند تا با تمام ظرفیت و امکانات نظارت و مدیریت بر ترافیک شهر امکان پذیر شود.

فتاحی افزود: در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران ۱۶۰ اپراتور به صورت شبانه روزی وضعیت ترافیک شهر را تحت نظارت و کنترل دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه یا تصادف ضمن اعزام سریع گروه‌های امدادی با همکاری پلیس راهور از انسداد معابر و بروز مشکلات دیگر جلوگیری شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان نیز در راستای تسهیل تردد‌ها در شهر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری در ساعات پیک ترافیک در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی برای تردد در شهر استفاده کنند.

کد خبر 231360
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز