همشهری آنلاین: خانواده چهار نفره روسی سرگرمی خانوادگی خود یعنی کنده‌کاری روی چوب را در قالب؛ تابلو، دیوار، پله، کمد و... به نمایش گذاشتند.

نمایش این هنرنمایی خانوادگی نه تنها تحسین همگان را برانگیخت بلکه آنها را به یک سوژه رسانه‌ای تبدیل کرد! این تصاویر به عبارتی این هنر کنده‌کاری بر روی چوب متعلق به یک خانواده هنرمند  به نام دوبوویک در روسیه است.

آنها با همکاری هم تابلو‌، پله، کمد و دیوارهای نفیس  و برجسته چوبی خلق می‌کنند. این خانواده در شهر بریانسک زندگی می‌کنند و از سال 1996 به این هنر یعنی کندکاری خارق‌العاده بر روی چوب  مشغول هستند.

این خانواده شامل چهار نفر یعنی مادر، پدر ، دختر و پسر هستند. بیشتر آثار تابلویی آنها در اندازه 60 در 90 است. تهیه هر تابلو ماه‌ها زمان و کار ظریف نیاز دارد.

این خانواده هنرمند تا کنون بیش از 200 اثر خلق کرده‌اند. تعدادی از آثار کم نظیر آنها در قالب کمد، پله و دیوارهای چوبی است که بسیار مورد توجه عام و خاص قرار گرفته است.

این خانواده به این هنر زیبا تنها به چشم یک سرگرمی خانوادگی نگاه می‌کنند که از آن لذت می‌برند. پدر خانواده به دلیل علاقه‌ای که به این هنر داشت آن را  به عنوان سرگرمی خود و فرزندانش به درون خانه برده است.

در حال حاضر این سرگرمی باعث شهرت و ثروت خانواده شده است. آنها سفارشات بسیاری در قالب تابلو، پله و... دریافت کرده‌اند که به گفته آنها امکان انجام و تحویل همه آنها با این تعداد امکان پذیر نیست.

آنها از کار خود بسیار لذت می‌برند و بر این باور هستند که با هیچ کار دیگری در دنیا قابل قیاس نیست.

منبع:englishrussia

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹