مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری «شب‌های داستان» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۳۰ نویسنده و مترجم شاخص کشور به مدت یک هفته در بلند‌ترین برج کشور، اقدام به داستان‌خوانی درباره جنگ و دفاع مقدس می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: در سال‌های پس از جنگ بسیاری از نویسندگان، داستان‌ها و خاطرات بسیاری از سال‌های حضور خود در جنگ نوشتند و مترجمان نیز آثار شاخص مرتبط با جنگ را از ادبیات جهان به فارسی برگرداندند، که این آثار مورد استقبال اهالی فرهنگ و مردم واقع شد.

وی افزود: شهروندان پایتخت به دلیل مشغله‌های زیاد شاید همواره فرصت مطالعه این آثار را نداشته باشند و به همین دلیل تلاش شد که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در راستای برنامه‌های فرهنگی برج میلاد تهران، شب‌های داستان در این برج برپا شود.

به گفته هوشیار پارسیان، در این شب‌ها که از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه است، ۳۰ نویسنده و مترجم که کتاب‌هایی در زمینه جنگ و دفاع مقدس در کارنامه خود دارند، در برج میلاد تهران حضور می‌بایند تا جدید‌ترین آثار خود را بخوانند.

به گفته وی، برنامه «شب‌های داستان» در سال ۹۲ طی دو دوره دیگر نیز برگزار خواهد شد و در هر دوره، نویسندگان و مترجمان مختلفی برای خوانش آثار داستانی دعوت خواهند شد.

وی در پایان همچنین ابراز امیدواری کرد که این شب‌ها بتواند زمینه‌ای را برای حضور و گردهمایی اهل ادب و رودررویی آنان با مخاطبان فراهم کند.

کد خبر 229660
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز