همشهری‌آنلاین: استقلال خوزستان توانست استقلال تهران را شکست دهد تا هم خودش را از بحران خارج کند و هم اینکه استقلال را از صدرنشینی بازدارد.

فوتبال

به گزارش تسنیم، دیدار 2 تیم فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران با 5 دقیقه تاخیر از ساعت 19:05 در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد و با نتیجه 2 بر صفر به یود میزبان به پایان رسید. عادل کلاه‌کج (39) و علی بیگدلی (75) گل‌های استقلال خوزستان را به ثمر رساندند تا هم تیم ویسی از بحران خارج شود و هم استقلال همچنان از صدر جدول دور بماند و با شکست راهی دربی 77 شود.

  • نیمه نخست

این دیدار در شرایطی آغاز شد که آبی پوشان خوزستانی از همان ابتدای بازی تلاش می‌کردند به سمت دروازه استقلال تهران نزدیک شوند و در دقیقه 5 پشت محوطه جریمه تهرانی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. مبعلی پشت توپ ایستاد آن را روی دروازه ارسال کرد اما توپ روی پای میداودی جفت و جور نشد و موقعیت از دست رفت.

در ادامه این استقلال تهران بود که به دروازه خوزستانی‌ها نزدیک می‌شد اما این حملات ره به جایی نبرد تا اینکه در دقیقه 21 آبی پوشان خوزستانی روی دروازه استقلال تهران آمدند اما توپ ارسالی از سوی عابدینی دفع شد تا همچنان دو تیم برای رسیدن به گل اول بازی به تلاش‌هایشان ادامه دهند.

در دقیقه 23 استقلال تهران صاحب یک ضربه کرنر شد و پژمان نوری آن را ارسال کرد تا محمد قاضی با یک ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را تهدید کند اما این دروازه‌بان حریف بود که توپ را در آغوش گرفت.

تلاش استقلالی‌های آبی‌پوش و میزبان زودتر جواب داد و در دقیقه 39 توانستند به گل اول بازی دست پیدا کنند. میلاد میداودی پس از اینکه از کمند چند مدافع سفیدپوشان تهرانی بیرون آمد توپ را زد و اشتباه مدافعان سفیدپوش تهرانی باعث شد عادل کلاه کج توپ را درون دروازه جای دهد.

در دقایق پایانی این نیمه استقلال تهران به گل رسید اما داور قبل از آن سوتش را به نشانه خطا به صدا درآورده بود تا شاگردان ویسی در نیمه اول با یک گل شاگردان قلعه نویی را به رختکن بفرستند.

  • نیمه دوم

آندرانیک تیموریان اولین خطر جدی استقلال را در این نیمه روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد کرد و در شرایطی که قصد داشت توپ را روی دروازه ارسال کند؛ نزدیک بود این توپ وارد دروازه شود اما این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از اینکه آبی‌های تهران روی یک حمله بی نتیجه وارد محوطه جریمه حریف شدند شاگردان ویسی دست به ضد حمله زدند که با مقاومت تک مدافع استقلال ره به جایی نبردند.

خوزستانی‌ها یک بار دیگر از سمت راست به سمت دروازه رحمتی حمله کردند اما خطای پژمان منتظری باعث شد این حمله ناقص بماند و یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال خوزستان شود. ایمان مبعلی این ضربه را به شکل پاس به هم تیمی‌اش رساند اما به نتیجه‌ای ختم نشد.

شاگردان ویسی یک بار دیگر به سمت دروازه رحمتی حمله کردند و توانستند در دقیقه 75 توسط علی بیگدلی برای دومین بار دروازه استقلال تهران را باز کنند تا بازی با نتیجه 2 بر صفر خاتمه یابد.

پس از پیروزی پرسپولیس برابر فولاد صدرنشین، استقلال این موقعیت را داشت تا به صدر جدول برسد اما با این شکست و با همان 14 امتیاز قبل در رده دوم باقی ماند و حالا باید با شکست راهی دیدار روز جمعه با پرسپولیس شود.

استقلال خوزستان نیز با این پیروزی 8 امتیازی شد و به جای ملوان در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

کد خبر 229272
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز