همشهری آنلاین: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

 

به گزارش ایسنا، ناصر اقبالی اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به امکان انتخاب یک رشته محل در دوره کاردانی، گفت: متقاضیان کارشناسی پیوسته نیز می‌توانند با خرید یک کارت اعتباری، از یک مجموعه آموزشی 10 رشته محل را انتخاب کنند.

اقبالی افزود: متقاضیان کارشناسی ناپیوسته نیز می‌توانند یک رشته را در 10 شهر انتخاب کنند.

وی در خصوص زمان مراجعه به واحد ثبت‌نام شوندگان، گفت: داوطلبان مقطع کاردانی ملزم هستند با رسید ثبت‌نام سایت مرکز آزمون، شهریور ماه به واحدهای انتخابی خود مراجعه کنند.

اقبالی در ادامه افزود: اعلام نتایج پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.pubr-azmoon.com اعلام خواهد شد و نتایج بر روی سایت www.azmoon.com قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: هیچ محدودیتی از نظر شرکت داوطلبان در چند مجموعه آموزشی وجود ندارد و داوطلبان می‌توانند همزمان ثبت‌نام‌های متعدد در مجموعه های آموزشی مختلف را داشته باشند.

کد خبر 227661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز