همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه خدمت در وزارت دفاع جهاد در راه خداست، گفت: وزارت دفاع در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارد و همه‌ این مجاهد‌ت‌ها ‌در حکم جهاد در راه خدا‌ست‌.

تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع نوشت: سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم خداحافظی با کارکنان این وزارتخانه ‌با تأکید بر اینکه جایگاه کنونی وزارت دفاع‌‌ در کشور‌، منطقه و جهان‌، مرهون زحمات و تلاش‌های یکایک کارکنان این وزارتخانه است‌، گفت‌: کارکنان متخصص و متعهد وزارت دفاع در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند و همه‌ این مجاهد‌ت‌ها ‌در حکم جهاد در راه خدا‌ست‌.

‌وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه حضور و فعالیت در این وزارتخانه یکی از الطاف الهی است‌، تصریح کرد‌: هرکس علاقمند به ذخیره کردن معنویت‌، رضایت حق‌تعالی و قرار گرفتن در صف اول مجاهدان فی‌‌سبیل‌الله است‌، بداند که تحقق همه اینها در وزارت دفاع ممکن است.

وی در همین زمینه با بیان اینکه در جهاد فی سبیل‌الله‌، سستی‌، تعلل و وقت تلف کردن بی‌معنا‌ست‌، ماهیت وزارت دفاع را تلاش بی‌نهایت‌، همه‌جانبه و شبانه‌روزی توصیف کرد و افزود: همه بخش‌های وزارت‌ دفاع بحمدالله متصف به این اوصاف بوده و انشاء‌الله در جهت رشد و تعالی و پیشرفت چنین خواهد ماند‌.

‌وحیدی با اشاره به فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی‌، اساس رویکرد این نهاد را ایجاد همدلی‌، محبت و صمیمیت در وزارت دفاع دانست و با یادآوری اینکه هیچ چیزی بالاتر و برتر از فرهنگ اهل بیت (ع) نیست‌، ابراز امیدواری کرد که این رویکرد همچنان در وزارت دفاع باقی بماند‌.

وی ‌ضمن تشکر از حجت‌الاسلام و‌المسلمین قندهاری رئیس‌ سازمان عقیدتی سیاسی و‌زارت دفاع ‌گفت‌: وجود نورانی روحانیت در همه جا و از جمله در وزارت دفاع همواره مایه برکت و رحمت بوده و به همه توصیه و سفارش می‌کنم که از وجود ارزشمند و مغتنم ‌روحانیون شایسته‌، مهذب‌، باصفا و با علم بهره لازم را ببرند‌.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حضور نیروهای تازه استخدام شده‌، ضمن توصیه به جدیت در کار‌، از کارکنان پیشکسوت خواست که نسبت به انتقال تجارب ارزنده صنعت دفاع به جوانان رشید و برومند این مرز و بوم توجه ویژه‌‌ داشته باشند چرا که آینده وزارت دفاع‌ توسط دست آنان رقم می‌خورد. ‌

کد خبر 226667
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز