دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

گروه سیاسی: دبیر ستاد سالگرد بزرگداشت ارتحال امام گفت: دشمنان حضرت امام در حال حاضر همان احساس خطری را دارند که در زمان حیات ایشان داشتند.

محمدعلی انصاری که در همایش خادمان مراسم هجدهمین سالگرد ارتحال امام (ره) سخن می‌گفت با اشاره به نقش چنین مراسمی در جامعه، امام خمینی (ره) را نماد خداباوری، شجاعت، عزت‌بخشی و احیاگری اسلام ناب محمدی(ص) همچنین نمادی از جلوه‌های عظیم این ملت و افتخارات جاودانه نظام برشمرد.

به گزارش ایسنا، انصاری به تاثیر برگزاری چنین مراسمی‌در امام‌باوری در کسانی که حضرت امام را درک نکرده‌اند اشاره کرد و گفت: بزرگداشت حضرت امام پیام دیگری دارد و آن این است که کسانی که حضور امام را درک کرده‌اند به مراتب مسئولیت سنگین‌تری نسبت به کسانی که امام را درک نکرده‌اند دارند.

وی ایجاد انگیزه و روحیه شهادت و مبارزه را از دیگر مزیت‌های برگزاری چنین مراسمی‌دانست و افزود: نام و یاد حضرت امام برای هر کسی که پرچم آزادی به دست گرفته و در راه آن مبارزه می‌کند درس‌های آموزنده‌ای دارد که مختص مسلمانان، شیعیان و حتی یک گروه و حزب خاص نیست و همگی از نام حضرت امام با عظمت و بزرگی یاد می‌کنند.

انصاری تاکید کرد: در حال حاضر با وجود جوسازی‌های اخیر و فشارهای دشمنان به غیر از شخصیت‌های مردمی، متجاوز از پانصد شخصیت سیاسی، رسمی‌و بین‌المللی و فرهنگی که در کشورهای خودشان دارای جایگاه‌های ویژه هستند برای شرکت در مراسم امسال ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در پایان خطاب به خادمان هجدهمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام گفت: همه‌ ما باید تلاش کنیم تا این مراسم نمادی از اتحاد ملی و انسجام اسلامی‌که مدنظر مقام معظم رهبری است باشد.

کد خبر 22611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز