همشهری آنلاین: اولین همایش بین‌المللی مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی افق 1404 در روزهای 20، 21 و 22 شهریور ماه 1392 در محل همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

مکمل غذایی

دکتر سیدعلی کشاورز، دبیرعلمی اولین همایش بین‌المللی مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی افق 1404 در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی کشور و بهبود سلامت جامعه گفت: با توجه به میزان افزایش مصرف‌ مکمل‌ها و گستردگی تنوع این نوع محصولات در کشور، بررسی دغدغه‌ها و مشکلات مصرف‌کنندگان، واردکنندگان و تولید کنندگان مکمل‌ها از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرگروه تغذیه بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: جایگاه مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی در جامعه، خانواده (به صورت عمومی از پیش از تولد تا سالمندی)، ورزشی (در دنیای تجارت عمده)، بالینی (کمک‌درمان)، در بخش تولیدکنندگان و واردکنندگان، هزینه و فایده استفاده از مکمل‌ها و راه‌های توسعه و تقویت دسترسی بیش‌تر به مکمل‌ها از جمله محورهای این همایش است.

کشاورز با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی و عمومی این همایش اظهار کرد: جایگاه مکمل‌ها در برنامه پنجم توسعه (مشکلات تولید، واردات، تأمین و...)، مکمل‌های ویژه در دوران بارداری و شیردهی، مکمل‌های ویژه کودکان و نوجوانان و مکمل‌های ورزشی (مزایا و مشکلات) از محورهای مورد بحث در پنل‌های تخصصی است.

وی افزود: برنامه‌های این همایش در روزهای ذکر شده، به شکل سخنرانی‌های تخصصی (اساتید داخلی و خارجی)، برپایی کارگاه‌های آموزشی، اجرای پنل‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه عظیم جانبی دستاوردهای مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی و در پایان تقدیر از پیشکسوتان صنعت مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی ارائه خواهد شد.

دبیر علمی اولین بین‌المللی مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی افق 1404 با اشاره به مزایای شرکت در این همایش عنوان کرد: این همایش برای شرکت‌کنندگان حداکثر امتیاز بازآموزی را به همراه دارد.

بر اساس این گزارش، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.supplementGold. ir مراجعه کرده و یا با شماره‌ تلفن دبیرخانه همایش 8 و88871227 تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 225685
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز