همشهری آنلاین: هواپیمای شرکت ساوت‌وست پس از فرود در فرودگاه لاگاردیای نیویورک، دچار سانحه شده و در اثر این حادثه 10 نفر مجروح شدند.

 

 

براساس گزارش BBC، به گفته تام بوسکو مدیر فرودگاه پس از وقوع این سانحه در ساعت پنج عصر روز گذشته، ۳۴۵ نفر از مسافران هواپیما با استفاده از مسیرهای خروج اضطراری از هواپیما خارج شدند. همچنین به گفته بوسکو 6 نفر از مجروحان برای درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

این حادثه بر اثر دررفتن چرخ‌های جلوی هواپیمای بوئینگ 700-737 و برخورد دماغه آن با زمین و سرخوردن هواپیما با دماغه و خروج آن از باند رخ داده‌استو هواپیما در نهایت برروی چمن‌های اطراف باند فرود متوقف شد و مسافران را از راه‌های خروج اضطراری هواپیما خارج شدند.

دراثر وقوع این سانحه به باند فرود فرودگاه لاگاردیا در نیویورک آسیب‌هایی وارد شده که به گفته بوسکو تا روز سه شنبه این خسارات برطرف خواهند شد و فرودگاه به حالت عادی بازخواهد گشت. سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا دارحال حاضر درحال بررسی دلایل وقوع این حادثه است.

این سانحه دو هفته پس از سانحه فرودگاه بین‌المللی سان‌فرانسیسکو که منجر به مرگ 3 سرنشین و مجروحیت دهها نفر شد رخ داده‌است.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۳