دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه تروریست ها در ریف دمشق خسارات و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد و یک تونل را نیز کشف کرد.

خسارات سنگین به تروریست ها در ریف دمشق

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریسم و تروریست ها در ریف دمشق شمار زیادی از آنها را در عدرا در غرب شهرک صنعتی به هلاکت رساندند که دهها تن از آنها از اتباع خارجی و عربی بودند.

نیروهای ارتش همچنین در داریا در ریف دمشق تونلی به طول سیصد متر کشف کردند.

در گزارشی در این باره آمده است: نیروهای ارتش سوریه در مقابله با شماری از تروریست ها که از شرق ریف دمشق قصد داشتند خود را برای کمک به دیگر تروریست ها در منطقه عدرا به آنجا برسانند همه آنها را به هلاکت رساندند و سلاح ها و مهمات تروریست ها از جمله موشک اندازهای آر پی جی و تیربارها و انواع مهمات و فشنگ را مصادر کردند.

یکی از افسران ارتش سوریه گفت: به صورت بیست و چهارساعته تحرکات گروه های مسلح تروریستی را در این منطقه زیر نظر داریم و به امید خدا به زودی همه خاک سوریه را از لوث وجود آنها پاک می کنیم.

دیگر افسر ارتش سوریه گفت: ما می دانیم که این افراد از اردن آمده اند، آنها از طریق صحرا به شهر الضمیر آمدند و پس از توقف دو روزه در آنجا به سمت مناطقی که تروریست های مسلح در آن هستند حرکت کردند.

وی افزود: ما می دانیم که کشتن این تروریست ها چه تاثیری بر روحیه دیگر تروریست ها دارد ، آنها باید بدانند که گروه های تروریستی نمی توانند ارتش سوریه را از بین ببرند یا بر این کشور مسلط شوند.

در ادامه گزارش آمده است: نیروهای ارتش سوریه توانستند تونلی را که تروریست ها از آن برای اقدامات تروریستی خود علیه ارتش و مردم استفاده می کردند ،کشف کنند و شماری از تروریست ها را در داخل این تونل به هلاکت برسانند.

نیروهای ارتش همچنین هفت تن از تروریست ها را در نزدیک میدان فرن در داریا به هلاکت رساندند و سلاح ها و مهمات آنها را مصادره کردند.

نیروهای ارتش محله های مختلف منطقه را از تروریست ها پاکسازی کردند و تونلی به طول سیصد متر کشف کردند که برای رفت و آمد و ذخیره سازی سلاح و مهمات آماده شده بود.

کد خبر 224202
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز