همشهری آنلاین: رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری بیش از 420 محفل انس با قرآن کریم در سراسر کشور با حضور 8 قاری ممتاز مصری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

قرآن

ایسنا نوشت: ولی یاراحمدی با بیان این‌که «امسال محافل قرآنی با حضور و تلاوت قاریان مصری از پنجم ماه مبارک رمضان تا 23 این ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود» اظهار کرد: قاریان مصری با سفر به استان‌های مختلف، روزانه 3 محفل انس با قرآن کریم در هر استان برگزار می‌کنند که این محافل عمدتا در امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و ... برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز یکشنبه 5 ماه مبارک رمضان، استاد ولید یحیی راغب شرقاوی در استان اصفهان، استاد علی محمود شمیس در تهران، استاد فاروق احمد احمد ضیف در فارس، استاد محمود صدیق منشاوی در کرمان، استاد عادل الباز در آذربایجان شرقی و استاد احمد الشحات احمد سید (لاشین ) در خراسان جنوبی محفل قرآنی برگزار خواهند کرد و روز 2شنبه 6 ماه رمضان نیز استاد شرقاوی در استان اصفهان، استاد ضیف در فارس، استاد شمیس در ایلام، استاد منشاوی در کرمان، استاد الباز در آذربایجان شرقی و استاد احمد الشحات در خراسان جنوبی محفل قرآنی برپا خواهند کرد.

یاراحمدی در پایان خاطر نشان کرد: استاد شمیس امروز یکشنبه از ساعت 12 در سازمان اوقاف و امور خیریه، از ساعت 19 در رادیو قرآن و از ساعت 23 در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران محفل قرآنی برگزار می‌کند و استاد دویدار نیز از ساعت 12 در مسجد بقیه الله (عج) و از ساعت 18:30 نیز در امامزادگان عبدالله و زید تهران محفل قرآنی برپا خواهد کرد.

کد خبر 223136
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز