همشهری آنلاین: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه حاتم بخشی احمدی‌نژاد به رسانه ملی جبران تقدیر ضرغامی از وی بود٬ تصریح کرد: رئیس‌جمهو با واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صدا وسیما این نهاد انقلابی را در مقابل دولت آینده قرار داد.

خانه ملت نوشت: نادر قاضی‌پور درباره واگذاری ۸۵ هکتار از اراضی نمایشگاه بین المللی به سازمان صدا وسیما٬ گفت: حاتم بخشی احمدی‌نژاد در آخرین روزهای عمر دولت دهم به سازمان صدا وسیما جبران قدردانی بود که ضرغامی از وی انجام داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صدا وسیما خلاف قانون است٬ تصریح کرد: شبهاتی وجود دارد که زمین‌های مجاور سازمان صداوسیما که مختص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی است وقفی بوده که اگر این خبر صحت داشته باشد واگذاری آنها به رسانه ملی خلاف قانون است و اداره اوقاف و امور خیریه باید در مورد آن تصمیم‌گیری کند.

وی٬ افزود: اگر صدا وسیما نیاز به توسعه دارد واگذاری این زمین‌ها با حجم وسیع اشکالی ندارد، اما اگر نیاز به توسعه ندارد باید این را از مسئولان صدا وسیما پرسید سازمانی که به گفته مدیران رده بالای آن با کمبود اعتبار مواجه است چگونه هزینه‌های نگهداری آن را تامین خواهد کرد که این خود جای بحث دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم، افزود: احمدی‌نژاد سعی داشته با واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صدا و سیما این نهاد انقلابی را در مقابل دولت آینده قرار دهد و آنها را با یکدیگر وارد چالشی جدی کند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خلاف اصل ۴۴ بودن واگذاری اراضی نمایشگاه بین المللی به رسانه ملی٬ تصریح کرد: اگر اراضی در توسعه و تملک قانونی دولت باشد و از طریق آگهی‌ قصد واگذاری داشته باشند ایرادی ندارد اما بحث واگذاری اراضی نمایشگاه بین‌المللی این است که اراضی فوق تحت تملک اوقاف و آستان قدس رضوی است.

کد خبر 223055
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز