چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۷
۰ نفر

سومین شنبه نمایشنامه‌خوانی قصر در حالی برگزار می‌شود که استقبال بی‌نظیر و خوب هنرمندان و همچنین مخاطبان خاص و عام هنر نمایش و ادبیات نمایشی در هفته‌های آغازین این برنامه را به‌دنبال داشته‌است.

شنبه‌های نمایشنامه‌خوانی قصر برگزار می‌شود

 باغ‌موزه قصر با همکاری گروه هنری آکسان با اجرای آثار فاخر ادبیات نمایشی ایران و جهان توسط گروه‌های حرفه‌ای تئاتر در هر شنبه میزبان علاقه‌مندان و دوستداران هنر نمایش است. در سومین شنبه از شنبه‌های نمایشنامه خوانی، باغ موزه قصر روز شنبه 22تیر‌ماه ساعت 19:30 با نمایش «وقتی زندگی با مرگ در گاف پیوند می‌خورد» به نویسندگی مسعود هاشمی و کارگردانی سهیلا مومنه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. فرزین محدث، سارا پورصبری، بهروز خرم، مهتاب باجلان، حسن فرضی‌پور و مینا زمان نقش‌خوانان این نمایش هستند. پیش از این نمایش‌های «حسدهای پستی» نوشته داریوفو و به کارگردانی‌رؤیا بختیاری و نمایش از «زخم‌های قلب ابایی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان صادقی در هفته‌های گذشته مورد خوانش قرار‌گرفتند.

همچنین در این روزها گالری باغ‌موزه قصر با نخستین فصلانه هنری آکسان با آثار هنرمندانی همچون هنگامه عابدین، فقیهه سلطانی، گیزلا سینایی، سمیرا نجفی، شقایق شجاعیان، میلاد ناصری، محمدرضا توکلی، مانی رووف، نسرین برکت، سارا آبروش، خشایار شاهرخی، پونه اوشیدی، عسل فلاح، ندا دستغیب، محسن حسینمردی، اوژن شیراوژن، فاطمه ژاله، کاوه کاووسی، نسیم پیرهادی و گالری آرته در زمینه‌های نقاشی، سرامیک و مجسمه‌سازی‌، زیباسازی محیطی، دیجیتال آرت و عکاسی از 14تیرماه الی 28تیرماه همه روزه از ساعت 17تا 20پذیرای علاقه‌مندان به این رشته‌های هنری است. زندان قصر نخستین زندان متمرکز تهران بود. این زندان هم‌اینک تعطیل شده و به‌عنوان باغ موزه قصر در خیابان شریعتی، خیابان پلیس میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 222612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز