پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: نخستین نشست رسمی پایگاه های موسیقی با حضور اعضای جامعه مجازی این عرصه، در شهر شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش همشهری آنلاین این نشست که به مدت سه روز برگزار خواهد شد و حرکتی خودجوش است که با هدف بررسی و تببین نقش فضای مجازی در معرفی، رشد و توسعه و اعتلای موسیقی و فرهنگ نقد و پژوهش انجام خواهد شد.

زارعی مدیراین نشست سه روزه د رگفت وگویی با همشهری آنلاین گفت: نام نویسی برای شرکت در این برنامه که از دی ماه سال گذشته آغاز شده بود، به مدت یک ماه ادامه یافت و طی این مدت حدود ۴۰ نفر از نویسندگان و صاحبان پایگاه های مجازی اطلاع رسانی موسیقی و وبلاگ نویسان آمادگی خود را برای حضور در این نشست اعلام نمودند.

به گفته وی در برگزاری این برنامه آموزشگاه های آزاد موسیقی تماشاگه راز و آبنوس در شیرازهمکاری داشتند  و انتظار می رود که نهادهای دیگر هم در این زمینه یاریگر این نشست باشند.

در این نشست اجراهای موسیقی شامل اجرای موسیقی محلی فارس و بداهه نوازی و بداهه خوانی درنظر گرفته شده است و ۴ نشست تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

دکتر مسیح افقه، از شاگردان استاد فرامرز پایور و محقق موسیقی و همچنین سید علی رضا میر علی نقی دراین نشست سخن می گویندو مقالات برخی از نویسندگان و روزنامه نگاران  موسیقی نیز دراین نشست خوانده خواهد شد.

کد خبر 22251

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز