همشهری آنلاین: مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت جوانان اعلام کرد: پرداخت وام ازدواج متوقف نشده بلکه با رایزنی‌های انجام شده قرار است سایر بانک‌هایی که در سامانه بانک مرکزی ثبت شده اند نیز وام ازدواج پرداخت کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین معتمدنیا درباره برخی اخبار مبنی بر توقف پرداخت وام ازدواج گفت: تا آنجا که در جریان هستم پرداخت وام ازدواج متوقف نشده است و در حال حاضر صندوق مهر امام رضا (ع) این وام را پرداخت می‌کند.

وی افزود: همچنین در تعاملاتی که با مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی داشته ایم، قرار شد مشکل پرداخت وام ازدواج با مشارکت سایر بانکهایی که در سامانه بانک مرکزی ثبت شده اند، حل شود و این بانکها نیز وام ازدواج پرداخت کنند.

به گفته معتمد نیا، ماه گذشته مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از استفاده از منابع بانک‌های دیگر به منظور تسریع در روند پرداخت‌های وام ازدواج خبر داده بود که این اقدام می‌تواند گام مؤثری برای پرداخت وام ازدواج جوانان باشد.

مدیر کل ساماندهی امور جوانان با تکذیب خبر توقف پرداخت وام ازدواج گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) در زمینه پرداخت وام ازدواج در سراسر کشور فعال است.

 

کد خبر 222493
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز